køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
21 svar
7 synes godt om
30. januar 2015

debbie19

uhh sidder med helt ondt i maven... 

har allerede brugt alle mine penge for næste måned

jeg havde fødselsdag i januar og fik lidt penge der og så får vi 500 kr i lommepenge hver hver måned da vi begge er på lav kh så er der ikke til meget sjov og spas men vi har levet på bunden i 2 år så nu har vi valgt vi skal havde 500 kr hver .. det skal så siges det skal bruges til frisør gaver.. ud og spise .. medicin osv...

men jeg ved der ikke bliver noget af det næste måned så jeg valgte alså lige at bruge 1200 kr alså alt hvad jeg ejer på denne lækre sag min gamle rørmaskine brændt sammen midt i januar og når man bager 3-4 gange i ugen er det ikke til at være uden  

https://webshop.coop.dk/vare/royal-1800-koekkenmaskine-roed/5710196420371

nu må de 1-3 hverdage godt gå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Den bliver du glad for!  

Jeg har også sådan én,  og den kører bare rigtig godt. Jeg har så fået en del af tilbehøret til den også, så den er i brug mange gange i løbet af en uge.

Tillykke med dit køb!  

Anmeld

30. januar 2015

debbie19

AHM skriver:

Den bliver du glad for!  

Jeg har også sådan én,  og den kører bare rigtig godt. Jeg har så fået en del af tilbehøret til den også, så den er i brug mange gange i løbet af en uge.

Tillykke med dit køb!  

TAK for svaret jeg glæder mig også ekstremt meget utrolig hvor luksus man kan lære at leve for jeg kan slet slet ikke undvære en rørmaskine  

Anmeld

30. januar 2015

esiuol22

Den ser fin ud  Har også lige bestilt en

Anmeld

30. januar 2015

debbie19

esiuol22 skriver:

Den ser fin ud  Har også lige bestilt en

fedt

Anmeld

30. januar 2015

esiuol22

fedt

Bruger i den til alt dej, hilsen en nybegynder i køkkenmaskine

Anmeld

30. januar 2015

debbie19

esiuol22 skriver:

Bruger i den til alt dej, hilsen en nybegynder i køkkenmaskine

jeg har ikke modtaget min endnu men den skal bruges til deje 

og ofte tung dej (grahamsmel gulderødder karfofler osv) så den burde kunne klare det med 1800 watt motor og den har en rigtig stor skål 6,8 liter så der kan sikkert være en god stor dej i som jeg ofte bager.. regner med at modtage den onsdag skal nok give opdatering efter brug 

Anmeld

30. januar 2015

esiuol22

debbie19 skriver:

jeg har ikke modtaget min endnu men den skal bruges til deje 

og ofte tung dej (grahamsmel gulderødder karfofler osv) så den burde kunne klare det med 1800 watt motor og den har en rigtig stor skål 6,8 liter så der kan sikkert være en god stor dej i som jeg ofte bager.. regner med at modtage den onsdag skal nok give opdatering efter brug 

Uha lyder godt Jeg modtager den nok også omkring onsdag, er lidt spændt på om jeg går helt i bageland

Anmeld

30. januar 2015

debbie19

esiuol22 skriver:

Uha lyder godt Jeg modtager den nok også omkring onsdag, er lidt spændt på om jeg går helt i bageland

manden min han sagde ej du har sku da ikke brugt 1200 kr på en køkkenmaskine det var nemlig alle mine penge... 

hehe så vi forventer den er god

Anmeld

30. januar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Den ER god!  

Jeg har haft tunge deje i den også, og det klarer den nemt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.