fødselsdepression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
13 svar
2 synes godt om
30. januar 2015

tweety2060

Hej. 

Jeg har brug for at høre lidt fra andre der har deltaget i en gruppe pga fødselsdepression. 

Hvordan fungerer det? 

Hvad med børnene? 

Er de med? 

Har det være gavnligt? 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Maise86

tweety2060 skriver:

Hej. 

Jeg har brug for at høre lidt fra andre der har deltaget i en gruppe pga fødselsdepression. 

Hvordan fungerer det? 

Hvad med børnene? 

Er de med? 

Har det være gavnligt? 

På forhånd tak

Jeg deltog i en og det var virkelig virkelig godt! 

Børnene er selvfølgelig med og der deltager ogsåkan psykolog og en sundhedsplejerske. 

Vi mødtes en gang hver 14 dag og så tog man en runde rundt om bordet, hvor alle fortalte hvordan det gik. 

Det hjalp mig meget!

Anmeld

30. januar 2015

tweety2060

Maise86 skriver:

Jeg deltog i en og det var virkelig virkelig godt! 

Børnene er selvfølgelig med og der deltager ogsåkan psykolog og en sundhedsplejerske. 

Vi mødtes en gang hver 14 dag og så tog man en runde rundt om bordet, hvor alle fortalte hvordan det gik. 

Det hjalp mig meget!

Tak for dit svar :-D

Jeg er sikker på det er gavnligt men det er hver uge og allerede nu er det lidt uoverskueligt for mig..

Og derud over er der vist pædagogstud til børnene.  Ved ikke om de må komme med ind til os andre. Har ikke lyst til at afl. Mit barn til en fremmed....

Anmeld

30. januar 2015

Sprit25

Jeg var til er gruppemøde en gang og det var uden børn og uden mulighed for at få ungerne passet. Jeg kom den ene gang også droppede jeg det. 

Anmeld

30. januar 2015

tweety2060

Sprit25 skriver:

Jeg var til er gruppemøde en gang og det var uden børn og uden mulighed for at få ungerne passet. Jeg kom den ene gang også droppede jeg det. 

Finder det da underligt at baby ikk må komme med? ??. Hvas hvis de ammes?

Hvad tid på dagen var det?  

Min familie arbejder på det givne tidspunkt så kan ikke få ham passet og har altså ikkelyst til en anden ffremmed skal passe. ...

Anmeld

30. januar 2015

Sprit25

tweety2060 skriver:

Finder det da underligt at baby ikk må komme med? ??. Hvas hvis de ammes?

Hvad tid på dagen var det?  

Min familie arbejder på det givne tidspunkt så kan ikke få ham passet og har altså ikkelyst til en anden ffremmed skal passe. ...

Det var kl 13. Jamen det var virkelig fjollet og ja man måtte finde andet. Det var noget med det ville ødelægge samtalen. 

Men tag afsted! Hvor bor du? 

Anmeld

30. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg var tilknyttet en mor/barn gruppe i min kommune. Det var hver anden tirsdag fra 10-12 og med børn. Her var der 2 sundhedsplejesker. Det fungere fint for mig.. 

Vi kunne sidde på en madras med børnene hvis de var vågne, eller de lå selv og legede, og vi lavede også babymassage.

Jeg syntes det var meget rart at vide at man ikke var den eneste der syntes det var svært at blive mor, dog havde vi jo alle vores forskellige baggrunde for at være der, men absolut bedre end ingenting :-)

Håber du får det bedre og finder noget der virker for dig 

Anmeld

30. januar 2015

tweety2060

Sprit25 skriver:

Det var kl 13. Jamen det var virkelig fjollet og ja man måtte finde andet. Det var noget med det ville ødelægge samtalen. 

Men tag afsted! Hvor bor du? 

Jeg er fra Odense.  

Ja prøver at tage afsked men afl ikke herren til en fremmede... 

Anmeld

30. januar 2015

Sprit25

tweety2060 skriver:

Jeg er fra Odense.  

Ja prøver at tage afsked men afl ikke herren til en fremmede... 

Det var mere jeg ville godt gå en tur med ham imens. Men jeg er fra Aalborg.

ved din mands arbejde du har en fødselsdepression? Ellers synes jeg I skal fortælle det og se om Han ikke kunne få fri.

Anmeld

31. januar 2015

tweety2060

Sprit25 skriver:

Det var mere jeg ville godt gå en tur med ham imens. Men jeg er fra Aalborg.

ved din mands arbejde du har en fødselsdepression? Ellers synes jeg I skal fortælle det og se om Han ikke kunne få fri.

Ahh hvor er du sød :-D

Nej arbejdsplads ved det ikke og tror heller ikk han ville kunne få fri i 3 timer i12 uger. ... ikke fordi de ikke vil men det er midt i arbejdstiden. ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.