tweety2060 skriver:
Jeg kondolerer ♥♥
Det du/i har gennemlevet bør Ingen opleve!
Først en helt uacceptabelt behandling på svangreklinik, barselgang mm. Og et voldsomt aks!
Men oveni at miste sin lille prins :-(
græder helt på jeres vegne .
Du SKAL have samtale med det pågældende hospital/fødegang!! Det er så vigtigt at du får talt det igennem med fag personer som kan be/ afkræft tanker og oplevelser. Og i skal have samtaler igen
Du skal kunne leve... det er pl at være vred, skuffet, afmagtet, , ulykkelig, hade og elske. Men du kan have det godt♥♥ Så godt som lmuligt når man er englemor. Ginny har sån ret!
Hvordan har din søn og mand det?
Kram og tanker til dig♡
Der skete så mange fejl under graviditeten med min lille dreng, så det her er bare endnu en fejl.
Jeg er flyttet til en hel anden del af dk og har droppet at få en samtale med dem, selvom jeg havde meget brug for det
der er mange ting jeg ikke forstår omkring hele mit kejsersnit og forløbet før og efter
min mand tager har det bedre end mig, han er i sorg ja og det vil han altid være, men han kan godt leve, more sig osv, det kan jeg ikke, jeg er her bare, sådan helt trance agtigt nogen gange
min dreng på snart 2,5 år
har det godt, han er "heldigvis" for lille til at forstå hvad der er sket og hvorfor