Kejsersnittet jeg aldrig kommer over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

Mami

Natteravnen skriver:

Jeg er simpelthen grædefærdig og uden et eneste ord - følelsen efter at have læst dit indlæg, DIN virkelighed er så dyb at den er gået lige i mave og hjerte hos mig. Ubegribeligt og uretfærdigt og simpelthen så sørgeligt 

Tak for din besked. 

Jeg kan ikke selv forstå min virkelighed, jeg er mor til en engel, hvordan skal man kunne leve med det? 

Det forbande ar minder mig dagligt om den oplevelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

grinny

Mami skriver:

Hej igen 

jeg gik til psykolog tilbage i juli, nu gør jeg ikke. Jeg har det rigtig svært både med sorgen men også selve oplevelsen med Kejsersnitet sidder dybt i mig

Har du mulighed for at komme til psykolog igen? Eller snakke med dem på fødegangen? (Jeg brugte begge dele rigtig rigtig meget det første halve år)

Det er vigtigt at få det ud, man må ikke gemme på det. Det er okay at være gal, det er okay at bande det skide ar langt væk, ja jeg har endda bandet Isaac langt væk, for hvorfor fanden kunne han ikke bare give et tegn på at han var dårlig?

Ingen følelser er forkerte, men det er vigtigt at man ikke brænder inde med dem.

Har du nogensinde brug for det, så skriver du bare  

Anmeld

30. januar 2015

Mami

grinny skriver:

Har du mulighed for at komme til psykolog igen? Eller snakke med dem på fødegangen? (Jeg brugte begge dele rigtig rigtig meget det første halve år)

Det er vigtigt at få det ud, man må ikke gemme på det. Det er okay at være gal, det er okay at bande det skide ar langt væk, ja jeg har endda bandet Isaac langt væk, for hvorfor fanden kunne han ikke bare give et tegn på at han var dårlig?

Ingen følelser er forkerte, men det er vigtigt at man ikke brænder inde med dem.

Har du nogensinde brug for det, så skriver du bare  

Jeg har prøvet mange gange at få en samtale med Herlev hospital, men de er aldrig vendt tilbage med en  

tak 

Anmeld

30. januar 2015

grinny

Mami skriver:

Jeg har prøvet mange gange at få en samtale med Herlev hospital, men de er aldrig vendt tilbage med en  

tak 

Det er simpelthen for dårligt! Jeg har to gange været tilbage på fødegangen (efter eget valg for at komme tilbage til "stedet") og haft 4 samtaler med min jordemoder hvor jeg selv kunne ringe og bestille tid når jeg havde brug for det.

Det er ikke acceptabelt at i bare er overladt til jer selv! 

Anmeld

30. januar 2015

Mami

grinny skriver:

Det er simpelthen for dårligt! Jeg har to gange været tilbage på fødegangen (efter eget valg for at komme tilbage til "stedet") og haft 4 samtaler med min jordemoder hvor jeg selv kunne ringe og bestille tid når jeg havde brug for det.

Det er ikke acceptabelt at i bare er overladt til jer selv! 

Det eneste vi har fået tilbudt og få og stå er en samtale med neonatal afdelingen på riget, hverken barselsgangen på riget eller Herlev har jeg kunne få en samtale med 

havde ellers et stort behov for at tale det Kejsersnit igennem 

Anmeld

30. januar 2015

grinny

Er simpelthen så forarget på jeres vegne  

Hvordan kan de ikke tro at i har brug for en efterfødselssamtale?! Det er altså ikke bare noget man går hjem og glemmer! 

Anmeld

30. januar 2015

tweety2060

Jeg kondolerer ♥♥ 

Det du/i har gennemlevet bør Ingen opleve! 

Først en helt uacceptabelt behandling på svangreklinik, barselgang mm. Og et voldsomt aks! 

Men oveni at miste sin lille prins :-( græder helt på jeres vegne . 

Du SKAL have samtale med det pågældende hospital/fødegang!! Det er så vigtigt at du får talt det igennem med fag personer som kan be/ afkræft tanker og oplevelser.  Og i skal have samtaler igen

Du skal kunne leve... det er pl at være vred, skuffet, afmagtet, , ulykkelig, hade og elske.  Men du kan have det godt♥♥ Så godt som lmuligt når man er englemor. Ginny har sån ret!

Hvordan har din søn og mand det? 

Kram og tanker til dig♡

Anmeld

31. januar 2015

Mami

grinny skriver:

Er simpelthen så forarget på jeres vegne  

Hvordan kan de ikke tro at i har brug for en efterfødselssamtale?! Det er altså ikke bare noget man går hjem og glemmer! 

Det er så mærkeligt at de aldrig har vendt tilbage og nu har jeg giver op og er flyttet til en anden landsdel, så nu kan det være "lige meget" men ja jeg syntes også det er under al kritik 

Anmeld

31. januar 2015

Mami

tweety2060 skriver:

Jeg kondolerer ♥♥ 

Det du/i har gennemlevet bør Ingen opleve! 

Først en helt uacceptabelt behandling på svangreklinik, barselgang mm. Og et voldsomt aks! 

Men oveni at miste sin lille prins :-( græder helt på jeres vegne . 

Du SKAL have samtale med det pågældende hospital/fødegang!! Det er så vigtigt at du får talt det igennem med fag personer som kan be/ afkræft tanker og oplevelser.  Og i skal have samtaler igen

Du skal kunne leve... det er pl at være vred, skuffet, afmagtet, , ulykkelig, hade og elske.  Men du kan have det godt♥♥ Så godt som lmuligt når man er englemor. Ginny har sån ret!

Hvordan har din søn og mand det? 

Kram og tanker til dig♡

Der skete så mange fejl under graviditeten med min lille dreng, så det her er bare endnu en fejl. 

Jeg er flyttet til en hel anden del af dk og har droppet at få en samtale med dem, selvom jeg havde meget brug for det  

der er mange ting jeg ikke forstår omkring hele mit kejsersnit og forløbet før og efter  

min mand tager har det bedre end mig, han er i sorg ja og det vil han altid være, men han kan godt leve, more sig osv, det kan jeg ikke, jeg er her bare, sådan helt trance agtigt nogen gange  

min dreng på snart 2,5 år  har det godt, han er "heldigvis" for lille til at forstå hvad der er sket og hvorfor 

Anmeld

31. januar 2015

tweety2060

Mami skriver:

Der skete så mange fejl under graviditeten med min lille dreng, så det her er bare endnu en fejl. 

Jeg er flyttet til en hel anden del af dk og har droppet at få en samtale med dem, selvom jeg havde meget brug for det  

der er mange ting jeg ikke forstår omkring hele mit kejsersnit og forløbet før og efter  

min mand tager har det bedre end mig, han er i sorg ja og det vil han altid være, men han kan godt leve, more sig osv, det kan jeg ikke, jeg er her bare, sådan helt trance agtigt nogen gange  

min dreng på snart 2,5 år  har det godt, han er "heldigvis" for lille til at forstå hvad der er sket og hvorfor 

Jeg tænker bare at for du kan komme videre så skal du have mulighed for at stille spørgsmål ang ks og behandling eller mangel på samme.  Du kommer jo ikke over tabet af din søn men kan måske nå til at leve med det og glædes over timerne med ham. ...

Jeg frygter (uden at kende dig) at det kan køre dig i sænk! Og det er du for dyrbar til! Jeg ville ikke kunne finde ro før end jjeg havde talt med dem. ... 

Mener IKKE du skal accepterer et nej. Kan egen læge ikke hjælpe?  

Du fortjener det bedste og håber du passer på dig selv og passer på din familie ♡♡

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.