Årh jeg ville

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2015

MorTilEn2013Dreng

så gerne have endnu en lille baby. Men når jeg tænker på min graviditet har jeg bare slet ikke lyst til at være gravid igen.

er der nogle der kender den følelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Sandratoft

MiichellaMalou skriver:

så gerne have endnu en lille baby. Men når jeg tænker på min graviditet har jeg bare slet ikke lyst til at være gravid igen.

er der nogle der kender den følelse 

Ja Jeg vil også gerne have en ny lille baby, men gider hverken graviditet eller barsel hehe. 

Anmeld

29. januar 2015

MorTilEn2013Dreng

Sandratoft skriver:

Ja Jeg vil også gerne have en ny lille baby, men gider hverken graviditet eller barsel hehe. 

Jeg kan slet ikke overskue en graviditet igen. Jeg er bange for jeg bliver så dårlig igen som jeg var under denne her. Jeg lå og kastet op i 5-6 mdr det vat hårdt, 

Anmeld

29. januar 2015

L&V

Sådan havde jeg det os men gjorde det heldigvis igen og ja det var os en lorte graviditet men fik en lækker søn som jo heldigvis overskyggede det hele. Det at være gravid er bare ik mig og føler det som et helvede men resultatet er fantastisk og med den i mente gjorde jeg det gerne i dobbelt tid

Anmeld

29. januar 2015

MorTilEn2013Dreng

L&V skriver:

Sådan havde jeg det os men gjorde det heldigvis igen og ja det var os en lorte graviditet men fik en lækker søn som jo heldigvis overskyggede det hele. Det at være gravid er bare ik mig og føler det som et helvede men resultatet er fantastisk og med den i mente gjorde jeg det gerne i dobbelt tid

ja lige præcis det er det hele værd,  

det holder os dog også os tilbage med jeg ingen uddannelse eller arbejde har, så der går desværre nok et godt stykke tid 

Anmeld

29. januar 2015

L&V

Det forstår jeg godt. Så må du igang med at læse så det ka blive en realitet med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.