Hvad kan du bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

lineog4

Yurie skriver:

Det kan jeg godt forstå han tænker, når han hører ordet Willum(Jeg er også fra Bornholm)

Min fætter fra bornholm har ellers fået en Villum (dog ikke Klausen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

TNBC

lineog4 skriver:

Min fætter fra bornholm har ellers fået en Villum (dog ikke Klausen)

Det er heller ikke Willum der sejler mere, men jeg kan godt forstå hvis der er nogen der tænker på færgen, når de høre Willum..

Min far hed det samme(Altså præcis hvad færgen hed) som en af de gamle færger, det var bare lidt sjovt. Især da han ringede ned og sagde han skulle bestille billet til den færge(sagde sit navn), hvor de svarede; Det er ikke den færge der sejler..

Anmeld

29. januar 2015

lineog4

Yurie skriver:

Det er heller ikke Willum der sejler mere, men jeg kan godt forstå hvis der er nogen der tænker på færgen, når de høre Willum..

Min far hed det samme(Altså præcis hvad færgen hed) som en af de gamle færger, det var bare lidt sjovt. Især da han ringede ned og sagde han skulle bestille billet til den færge(sagde sit navn), hvor de svarede; Det er ikke den færge der sejler..

Nej men selv jeg der kun kom til Bornholm på familie beaøg kan dårligt sige Villum uden at sige Clausen 

Anmeld

29. januar 2015

TNBC

lineog4 skriver:

Nej men selv jeg der kun kom til Bornholm på familie beaøg kan dårligt sige Villum uden at sige Clausen 

Hehe.. Nej, det er lige det. Det ligger sådan lige på tungen.. Villum.. Clausen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.