Hvad kan du bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2015

Troldemommi

Willum er faktisk ganske sødt, specielt ja men også sødt 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2015

Louise H.

Benjamin med j :-)

Anmeld

29. januar 2015

MHB

Jeg elsker navnet Villum  Men min kæreste er fra Bornholm og forbinder derfor navnet med en færge Jeg havde ellers nævnt det hvis nr 2 bliver en dreng men den er kærestern ikke med på! 

Anmeld

29. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingen af dem - og hvis I skulle vælge Benjamin ville jeg anbefale, at det skulle være med j, så han ikke skal stave det hele tiden.

Har selv et efternavn med y som også kan være stavet med j og jeg skal ALTID stave det.

Anmeld

29. januar 2015

Sprit25

Forkert tråd

Anmeld

29. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvad er det bedste navn af disse og hvorfor?

Begge søde, men Benyamin, hvorfor skal det være med Y? Jeg synes det skal være med J, kan ikke forstå det med Y..

Anmeld

29. januar 2015

emsaroto

Willum, ikke fordi jeg ikke kan lide navnet Benyamin, kan bare ikke lide det med y :s

Anmeld

29. januar 2015

TNBC

MHB skriver:

Jeg elsker navnet Villum  Men min kæreste er fra Bornholm og forbinder derfor navnet med en færge Jeg havde ellers nævnt det hvis nr 2 bliver en dreng men den er kærestern ikke med på! 

Det kan jeg godt forstå han tænker, når han hører ordet Willum(Jeg er også fra Bornholm)

Anmeld

29. januar 2015

MHB

Yurie skriver:

Det kan jeg godt forstå han tænker, når han hører ordet Willum(Jeg er også fra Bornholm)

Haha det må være en form for ø-kuller i har taget med jer Vi hedder heldigvis ikke Clausen til efternavn så jeg synes sagtens vi kunne bruge Villum  

Anmeld

29. januar 2015

TNBC

MHB skriver:

Haha det må være en form for ø-kuller i har taget med jer Vi hedder heldigvis ikke Clausen til efternavn så jeg synes sagtens vi kunne bruge Villum  

Måske, men min far hed så også det samme som en af vores gamle færge...

Ja, heldigvis ikke.. Jeg synes også Villum er sødt nok.. Men der er bare nogle navne, som får en til at tænke på andre ting, og så har man bare ikke lyst til at bruge de navne.

Men måske ændre han mening, det er jo ikke den der sejler som hurtigfærge mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.