Jeres vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2015

Sandratoft

Monski skriver:

Jeg fødte hhv 6 og 3 dage over tid, så har ingen erfaring med for tidlig fødsel men du får mit svar alligevel  

første gang gik mit vand efter 7,5 time med veer, der lagde jeg ikke rigtig mærke til det men det var nok pga veerne. 23 minutter efter havde jeg født

anden gang gik mit vand efter 2 timer med veer, der var jeg på ingen måde i tvivl! Det var min jordmoder vidst heller ikke for hun fik det hele i hovedet  der fødte jeg 4 minutter efter  

Da jeg var 39+2 vågnede jeg om morgenen kl 4 ved at jeg skulle på toilettet, da jeg satte mig på sengen igen gik vandet og jeg var slet ikke i tvivl. Veerne begyndte en time efter, og ved hver ve kom der lidt vand ud. Pænt irriterende faktisk :p jeg fødte dagen efter 9:53  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Louise-Nicki-buddi

Tak for alle jeres svar 

er nu glad for at vide man ikke er itrivl så man ikke skal ringe og lyde "dum"  

eller gå og tro det er gået nu hvor jeg ved det er en stor mængde vand der kommer og ikke bare en lille tisse tår 

Anmeld

28. januar 2015

MorTil4<3

Her gik mit vand ikke i min bevidsthed hehe  

1 gang skete det faktisk ikke, min dreng havde kagen om sig og først da hovedet poppede ud gik der hul på den, og anden gang mens jeg var i badekar og fik presseve, så opdagede det kun da jordmoderen sagde det hehe 

Anmeld

28. januar 2015

l.kjoeller

Louise-Nicki-buddi skriver:

Hej i skønne damer 

jeg er lige nu 35+5 og er i risiko for at føde for tidligt . 

Mit spørsmål til jer er 

hvordan og hvornår gik jeres vand og er man itrivl når det sker  ??  

Mvh Louise 

Min gik ikke men troede det gik 39+4. En halv liter mindst. Viste sig jeg havde vand mellem to hinder. Så man kan godt tage fejl.  

Anmeld

28. januar 2015

A. Nonymsen

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Har kun prøvet at vandet gik da jeg blev sat i gang, til sen abort...

men der var jeg ikke i tvivl, var lige kommet ind på stuen, da føltes som om en vandballon sprang mellem mine ben... Og det væltede ud!!  Totalt som på film

held og lykke

Anmeld

28. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

nu fik jeg taget mit vand taget 41+2, men jeg kunne tydeligt mærke hvordan det løb ud... det var som om jeg tissede i bukserne og ikke kunne stoppe det lige meget hvor meget jeg klemte ballerne sammen... hvilket nok også var grunden til at kæresten syntes det var sjov at få mig til at grine... 

Anmeld

28. januar 2015

Karina1

Jeg blev sat igang 38+5 og efter en 4dages tid begyndte mit vand at sive ud. Var ikke klar over det var det før jeg et døgn efter kom på fødegangen og fortalte at jeg var nødt til at skifte bind hele tiden (troede jeg ikke kunne holde ordentlig på vandet fordi min krop var meget belastet af væske pga svagerskabsforgiftning) men det var så åbenbart vandet. Der jm skulle undersøge mig, sivede der også en del vand ud og et par timer senere blev vi forældre

Anmeld

28. januar 2015

Hertz

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Er selv i risiko for for tidlig fødsel 30+4. Med min den første fødte jeg 39+2 og det startede med at vandet gik om morgenen, hostede lige da jeg vågnede og så plaskede det ud i seng, og på vej ud til toilettet løb det stadig ud af mig. Veerne startede så først 12 timer efter. Men der var jeg slet ikk i tvivl om at det var vandet der gik, men ved andre siver vandet bare.

Anmeld

28. januar 2015

A&F

Var 39 uger med min datter og havde ingen veer, da vandet pludselig gik imens jeg var på toilettet. Det fortsatte indtil jeg fødte 4 timer efter.

Med sønnen var jeg 40+6, havde veer  små to timer og vandet gik i bilen på vej til sygehuset 

Anmeld

28. januar 2015

mortilnoahogmelina

Mit vand er gået som det sidste begge gange . Som om en ballon springet i mig , henholdsvis 7 min og 20 min senere har jeg født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.