Jeres vand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
23 svar
20 synes godt om
28. januar 2015

Louise-Nicki-buddi

Hej i skønne damer 

jeg er lige nu 35+5 og er i risiko for at føde for tidligt . 

Mit spørsmål til jer er 

hvordan og hvornår gik jeres vand og er man itrivl når det sker  ??  

Mvh Louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2015

Monski

Louise-Nicki-buddi skriver:

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Jeg fødte hhv 6 og 3 dage over tid, så har ingen erfaring med for tidlig fødsel men du får mit svar alligevel  

første gang gik mit vand efter 7,5 time med veer, der lagde jeg ikke rigtig mærke til det men det var nok pga veerne. 23 minutter efter havde jeg født

anden gang gik mit vand efter 2 timer med veer, der var jeg på ingen måde i tvivl! Det var min jordmoder vidst heller ikke for hun fik det hele i hovedet  der fødte jeg 4 minutter efter  

Anmeld

28. januar 2015

Annemette07

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Jeg følte noget løb ud af mig, nåede lige ud på badeværelset(5 meter) også kom der en smule, satte mig på wc tørrede mig, gik ind til manden vækkede ham, ringede til fødegangen og mens jeg snakkede med dem kom der et kæmpe plask, og der gik resten, så nej var ikke i tvivl, men var det først vand nun kommet, kunne jeg godt fristes til at tro det var tis( og alligevel ikke, for skulle stadig tisse en smule ;-) ) så både og vil jeg sige :-)

Anmeld

28. januar 2015

CaWi

Jeg aner ikke hvornår mit vand det gik. I de papirer fra fødslen jeg fik, har hun skrevet at hun på et tidspunkt regnede med at mit vand var gået. Hun kunne i hvert fald ikke mærke det.

Anmeld

28. januar 2015

asff

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Jeg var ikke i tvivl. Satte mig op i sengen, og så splaskede det  Rejste mig op, og der kom efterfølgende 3 store skyller. 

Anmeld

28. januar 2015

Frk_Louise

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Mit vand gik, da jeg var 38+6 

Jeg havde lige været ude og tisse. På vej ud fra badeværelset, føltes det som om, at jeg stadig tissede lidt..  Så jeg gik ud og satte mig igen. Og så løb det bare ud af mig - det blev nok ved i 5 minutter.. Så jeg var slet ikke i tvivl. Det var heller ikke samme farve som tis  

Anmeld

28. januar 2015

Frk_Louise

Og jeg havde ingen veer op til - kun ondt i lænden og det blev holdt nede med min varmepude 

Anmeld

28. januar 2015

Chevro

Hej i skønne damer 

Mit spørsmål til jer er 

Mvh Louise 

Øv med risiko, men håber du går lidt endnu 

jeg gik 3 dage over tid med den første, og de tog vandet efter 20 timer med veer 

Anmeld

28. januar 2015

Emisoph

Jeg blev igangsat 41+6.. 42+0 efter 10 timers veer gik vandet og på trods af veerne var jeg ikke i tvivl: lå i sengem og ville op at sidde, idet jeg sætter mig lyder et lille smæld, nærmest som at slå med tungen, og så blev der vådt.. Da jeg reste mig løb det ud, og fortsatte i skyller frem til fødslen den efterfølgende nat/morgen

Anmeld

28. januar 2015

Christabelle

Mit vand gik da jeg var 39+4. Jeg vågnede ved at jeg hørte et lille smæld (som en anden også beskriver) og så føltes det som om jeg tissede lidt i bukserne jeg skyndte mig på toilettet hvor der kom lidt mere. Tog et bind på (da jeg havde fået at vide at det ville man få besked på af jordemoderen). Kunne mærke det løb lidt ind i mellem. På intet tidspunkt kom det som en stor skylle. 

Jeg var ikke i tvivl om at det var vandet da det ikke hverken lugtede af tis eller var gult  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.