Øv der var et hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
18 svar
7 synes godt om
27. januar 2015

grinny

Mit første store hul i 2015 kommer lige nu.... 

Sidder i toget på vej hjem og prøver at holde tårerne inde. De er fyldt med vand og en stor klump i halsen jeg prøver at synke 

Hvor er livet dog uretfærdigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Carina:-)

27. januar 2015

BigHope13

Hvad nu kæreste grinny, sender dig en masse varme knus i håb om de kan hjælpe

Anmeld

27. januar 2015

grinny

BigHope13 skriver:

Hvad nu kæreste grinny, sender dig en masse varme knus i håb om de kan hjælpe

Alt ramt mig bare lige der i stilheden på vej hjem. Tiden på sygehuset, ugerne lige efter og den falske glæde når andre bliver forældre. Mit hoved gjorde mig lige opmærksom på hvad jeg egentlig mistede!

Alt det jeg og vi skulle have oplevet, bare det at skulle give bryst - det kom bare i billeder foran mine øjne 

Anmeld

27. januar 2015

BigHope13

grinny skriver:

Alt ramt mig bare lige der i stilheden på vej hjem. Tiden på sygehuset, ugerne lige efter og den falske glæde når andre bliver forældre. Mit hoved gjorde mig lige opmærksom på hvad jeg egentlig mistede!

Alt det jeg og vi skulle have oplevet, bare det at skulle give bryst - det kom bare i billeder foran mine øjne 

Jeg kan kun gisne om hvor hårdt det må være 

nogen gange er der bare ingen retfærdighed. Kan godt forstå det hele gør ondt, men jeg er glad for du kommer ud med det, i hvert fald her på skrift så du ikke går med det hele indeni.,.

så græd du bare, for det er skide uretfærdigt det hele og det er ganske forståeligt at du har det som du har.,

håber sådan at der snart må komme noget medvind , at i for lov at gøre isaac til storebror, at i får lov at give ud af jeres af jeres kærlighed.

Anmeld

27. januar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

kan slet slet ikke sætte mig ind i dine følelser, kun forstå at de fylder så uendelig meget hos dig, så sender mange kærlige og positive tanker i din retning og masser af 

Anmeld

27. januar 2015

Leonora

Din stakkel

Jeg tror det er vigtigt at du tillader dig selv at være ked af det indimellem. At give dig lov til føle at det er pisse uretfærdigt. 

Selvom du er på vej op igen vil du opleve at du indimellem stadig føler dig ked af det og ramt. Og det er helt ok og hvis ik folk kan forstå det så må de lade være. Kun få kan sætte sig ind i det du har oplevet. 

Jeg håber at 2015 bliver et år hvor du vil begynde at føle at føle glæde igen. Og jeg håber du vil blive ved med at fortælle din historie så du til sidst kan være i din uden at falde i for mange huller. 

Vi lytter gerne til både dine op oh ned ture. Også selvom du føler du gang på gang siger det samme og kører i ring. 

Jeg ønsker dig det bedste og at I snart kan blive forældre igen. 

sstort knus fra mig 

Anmeld

27. januar 2015

LinLin

27. januar 2015

grinny

BigHope13 skriver:

Jeg kan kun gisne om hvor hårdt det må være 

nogen gange er der bare ingen retfærdighed. Kan godt forstå det hele gør ondt, men jeg er glad for du kommer ud med det, i hvert fald her på skrift så du ikke går med det hele indeni.,.

så græd du bare, for det er skide uretfærdigt det hele og det er ganske forståeligt at du har det som du har.,

håber sådan at der snart må komme noget medvind , at i for lov at gøre isaac til storebror, at i får lov at give ud af jeres af jeres kærlighed.

En gang imellem rammer virkligheden bare en og jeg er så glad for at jeg kan komme ud med det herinde - også selvom det er igen og igen og igen!

I er altid så søde til at give et kram og et par ord med på vejen 

Anmeld

27. januar 2015

grinny

Inger skriver:

kan slet slet ikke sætte mig ind i dine følelser, kun forstå at de fylder så uendelig meget hos dig, så sender mange kærlige og positive tanker i din retning og masser af 

Tusind tak 

Et kram og det er jeg ved der er nogen der lytter og svarer mig er nok til at hive mig lidt op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.