Hvilke barnevogn har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Mjh1994

MIWULA skriver:

Vi har denne emmaljunga big city til vores datter..

og til vores søn havde vi en emmaljunga big star supreme i grå.

Vi har/er været meget glade for begge to.

Hvorfor bruger du ikke samme vogn til begge børn??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

MIWULA

Mjh1994 skriver:

Hvorfor bruger du ikke samme vogn til begge børn??

Hihi vi skulle ha en pige også ville jeg faktisk gerne have lufthjul..

Anmeld Citér

27. januar 2015

August2015

LiLyKa skriver:

Har haft emmaljunga big star vi ikke var glade for. Solgte efter 6 mdr. Da den hang.  Har nu denne

http://www.flip-flap.dk/ASTON-COMFORT 

den er vi super glade for. 

Liggemål 90. I økotex100 og så kan man selv vælge farve. Vores er dog bare sort. 

Og tillykke med graviditeten. Sikker på der ligger en lækker lille spire derinde, MEN personligt ville jeg liiiige vente til efter nakkefoldscanning med at købe ind. Selvom det er skidesvært 

Hej LiLyKas

Jeg har også kigget en del på FlipFlap-vognene... 

Har en lille bil... og den skulle fylde mindre end mange andre vogne (efter hvad jeg har læst mig frem til). 

Har læst rimeligt positive anmeldelser af den... men har dog læst flere klage over madrassen + noget med "bløde sider".... 

Er det noget, I har oplevet? Tænker, at man evt. kan skifte til en anden madras?

Anmeld Citér

27. januar 2015

Linkaa

Mjh1994 skriver:

Hej damer

Jeg er godt nok kun i uge 7, men min kæreste og jeg har tænkt på hvilke barnevogn vi skal have når den lille kommer. Vi har tænkt på en af disse lækre vogne

http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-hippa-light-sort-hippo-1869/

http://www.bornebiksen.dk/product/boernebiksen-luksus-startpakke-nordic-lux-3271/

Er der nogen der har lign vogne? Hvis ja, er i så glad for den?

Hvilke barnevogn har i?

Jeg havde en Odder Soft til min datter, den var jeg virkelig glad for. Og den venter på en nr. 2... Men vil råde dig til at vente - min NF scanning var alt andet end jeg havde håbet på, og drømmen brast. Så vent lidt, og nøjes med at drømme nu

Anmeld Citér

27. januar 2015

Clisolka

Jeg har kun erfaring med mærket Trille. Jeg har selv en Trille Gigant, og den har holdt til 2 børn nu  Jeg har aldrig haft problemer med den, trods at den er blevet brugt hver dag, da vi ingen bil har 

Anmeld Citér

27. januar 2015

Benjamins'mor

Vi har emmaljunga Big Star suprême. 

Anmeld Citér

27. januar 2015

Lililili

Hej LiLyKas

Jeg har også kigget en del på FlipFlap-vognene... 

Har en lille bil... og den skulle fylde mindre end mange andre vogne (efter hvad jeg har læst mig frem til). 

Har læst rimeligt positive anmeldelser af den... men har dog læst flere klage over madrassen + noget med "bløde sider".... 

Er det noget, I har oplevet? Tænker, at man evt. kan skifte til en anden madras?

Ja den fylder ikke så meget og stellet kan foldes godt sammen. Madrassen er ikke vildt fantastisk, men vi bruger den. Men ja ellers kan den jo bare skiftes  vil så sige den er meget bedre, end vatmadrasserne der er med fx emmaljunga og Scandia, der købte vi nye, de var alt for tynde. 

Bløde sider har vi ikke bemærket. Vi er alt i alt glade for den. 

Anmeld Citér

27. januar 2015

Mom2

Min kusine sagde til mig at jeg jo bare kunne købe en barnevogn fra bilka for det havde hun jo gjort. Jeg sagde at det ville jeg ikke af 2 grunde, for det første det er ikke en by vogn (vi bor i kbh), den har ikke dreje hjul på som gør det let at få den op i busser og toge også er kvaliteten langt fra i top. Hun sagde at hun syns det var dybt tosset at smide flere 1000 kr efter en barnevogn. Jeg sagde at vi har også råd til det, det har hun ikke (hun er på kh) ikke at der er noget galt i det (det vælger folk jo selv) men at man bedre kan tillade sig at købe en dyr vogn hvis man har pengene til det, men mindre man spare op eller finder en kvalitets vogn på tilbud.

Det kan jeg godt forstå, min venindes Bilka vogn var mere end død efter hun havde brugt den til hendes søn, de kan virkelig ikke holde til ret meget.. Så hellere købe brugt kvalitets vogn.
Har en veninde, som har Basson med drejelige forhjul og hun er rigtig glad for hendes vogn.

Herhjemme har vi Emmaljunga og jeg ville ikke skifte den ud for nogen anden. Vi har et meget varmt barn, så udluftningen i bunden har været guld værd om sommeren

Anmeld Citér

29. april 2015

JJP

LiLyKa skriver:

Har haft emmaljunga big star vi ikke var glade for. Solgte efter 6 mdr. Da den hang.  Har nu denne

http://www.flip-flap.dk/ASTON-COMFORT 

den er vi super glade for. 

Liggemål 90. I økotex100 og så kan man selv vælge farve. Vores er dog bare sort. 

Og tillykke med graviditeten. Sikker på der ligger en lækker lille spire derinde, MEN personligt ville jeg liiiige vente til efter nakkefoldscanning med at købe ind. Selvom det er skidesvært 

Hey. Ville lige høre hvor længe jeres barn kunne ligge i den?  For vi har nemlig kig på en Aston comfort  håber du kan hjælpe selvom det er en gammel tråd.  

( når den nu kun er 90cm ?  Hvor mamge cm skal man trække fra til dyne og pude osv ? ) :-) 

Anmeld Citér

29. april 2015

MorTilN

Jeg har forelsket mig i Emmaljunga Big star surpreme men mest på grund af at solskærm og insektnet er indbygget i kalechen. Men vi køber nok en Stork barnevogn netop fordi vi også har en lille bil og den er nem og enkel at have med at gøre og så ELSKER jeg dens låse system. Vi har haft overvejet en kombi-vogn men synes de har et for lille liggemål

Dette er barnevognen fra Stork som virker sikker og let at have med at gøre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.