Min kusine sagde til mig at jeg jo bare kunne købe en barnevogn fra bilka for det havde hun jo gjort. Jeg sagde at det ville jeg ikke af 2 grunde, for det første det er ikke en by vogn (vi bor i kbh), den har ikke dreje hjul på som gør det let at få den op i busser og toge også er kvaliteten langt fra i top. Hun sagde at hun syns det var dybt tosset at smide flere 1000 kr efter en barnevogn. Jeg sagde at vi har også råd til det, det har hun ikke (hun er på kh) ikke at der er noget galt i det (det vælger folk jo selv) men at man bedre kan tillade sig at købe en dyr vogn hvis man har pengene til det, men mindre man spare op eller finder en kvalitets vogn på tilbud. 
Det kan jeg godt forstå, min venindes Bilka vogn var mere end død efter hun havde brugt den til hendes søn, de kan virkelig ikke holde til ret meget.. Så hellere købe brugt kvalitets vogn.
Har en veninde, som har Basson med drejelige forhjul og hun er rigtig glad for hendes vogn.
Herhjemme har vi Emmaljunga og jeg ville ikke skifte den ud for nogen anden. Vi har et meget varmt barn, så udluftningen i bunden har været guld værd om sommeren
Anmeld
Citér