Hvilke barnevogn har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2015

Ellie79

Mjh1994 skriver:

Hej damer

Jeg er godt nok kun i uge 7, men min kæreste og jeg har tænkt på hvilke barnevogn vi skal have når den lille kommer. Vi har tænkt på en af disse lækre vogne

http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-hippa-light-sort-hippo-1869/

http://www.bornebiksen.dk/product/boernebiksen-luksus-startpakke-nordic-lux-3271/

Er der nogen der har lign vogne? Hvis ja, er i så glad for den?

Hvilke barnevogn har i?

Odder på x dream stel - bestilte efter md scanning bliver leveret når jeg har fødet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Lililili

Har haft emmaljunga big star vi ikke var glade for. Solgte efter 6 mdr. Da den hang.  Har nu denne

http://www.flip-flap.dk/ASTON-COMFORT 

den er vi super glade for. 

Liggemål 90. I økotex100 og så kan man selv vælge farve. Vores er dog bare sort. 

Og tillykke med graviditeten. Sikker på der ligger en lækker lille spire derinde, MEN personligt ville jeg liiiige vente til efter nakkefoldscanning med at købe ind. Selvom det er skidesvært 

Anmeld Citér

27. januar 2015

Mjh1994

LiLyKa skriver:

Har haft emmaljunga big star vi ikke var glade for. Solgte efter 6 mdr. Da den hang.  Har nu denne

http://www.flip-flap.dk/ASTON-COMFORT 

den er vi super glade for. 

Liggemål 90. I økotex100 og så kan man selv vælge farve. Vores er dog bare sort. 

Og tillykke med graviditeten. Sikker på der ligger en lækker lille spire derinde, MEN personligt ville jeg liiiige vente til efter nakkefoldscanning med at købe ind. Selvom det er skidesvært 

Vi venter også

Anmeld Citér

27. januar 2015

Lililili

Mjh1994 skriver:

Vi venter også

Men prøv at kigge på siden flipflap de altså ret fede og suuuuuuper priser

Anmeld Citér

27. januar 2015

Mjh1994

LiLyKa skriver:

Men prøv at kigge på siden flipflap de altså ret fede og suuuuuuper priser

Sikke nogle lækre priser tager et kig senere med kæresten, når vi begge er kommet hjem fra arbejde.

Vi går ikke så meget op i hvad den koster, men mere om den er god og holdbar.. også vil vi jo gerne have en hvor lift medfølger.

Anmeld Citér

27. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mjh1994 skriver:

Den der jedo clara ser også rigtig fin ud faktisk pænere og bedre end de andre jeg linkede til..

Den er på tilbud lige nu, ville det være for tidligt at købe barnevogn??

VI købte vores da jeg var ca 5-6 uger henne. Kære børn var butikken med den sidste emmaljunga big Star supreme fra 2013 årgangen med bestemt udseende, og så kostede den lige pludselig kun 6000 . Så nej synes ikke det er for tidligt. Især ikke hvis man kan få lidt rabat.

og ja.. Man siger jo at det ikke er sikkert før man har set til NF at alt er godt. Men som vi herhjemme snakkede om, at hvis ikke denne graviditet blev til noget godt, jamen så vidste vi jo at vi ville prøve igen. For baby det ville vi have!

Ville overveje om det skal være en kombi(mindre tid i den) eller barnevogn(bruges til ca 3 år).

Ville også overveje hvor mange børn I havde tænkt jer den skal bruges til. Her tænker jeg på kvalitet. Har en veninde der efter første barn måtte have en ny til nr to fordi den første allerede var for slidt(faktisk en bassin hun havde, ved så ikke om der er lavet ændringer). Hun rådede mig til at købe en dyrere vogn hvis vi vidste at den godt måtte holde til to eller flere.

Tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

27. januar 2015

Mjh1994

SDD skriver:

VI købte vores da jeg var ca 5-6 uger henne. Kære børn var butikken med den sidste emmaljunga big Star supreme fra 2013 årgangen med bestemt udseende, og så kostede den lige pludselig kun 6000 . Så nej synes ikke det er for tidligt. Især ikke hvis man kan få lidt rabat.

og ja.. Man siger jo at det ikke er sikkert før man har set til NF at alt er godt. Men som vi herhjemme snakkede om, at hvis ikke denne graviditet blev til noget godt, jamen så vidste vi jo at vi ville prøve igen. For baby det ville vi have!

Ville overveje om det skal være en kombi(mindre tid i den) eller barnevogn(bruges til ca 3 år).

Ville også overveje hvor mange børn I havde tænkt jer den skal bruges til. Her tænker jeg på kvalitet. Har en veninde der efter første barn måtte have en ny til nr to fordi den første allerede var for slidt(faktisk en bassin hun havde, ved så ikke om der er lavet ændringer). Hun rådede mig til at købe en dyrere vogn hvis vi vidste at den godt måtte holde til to eller flere.

Tillykke med graviditeten

Min kusine sagde til mig at jeg jo bare kunne købe en barnevogn fra bilka for det havde hun jo gjort. Jeg sagde at det ville jeg ikke af 2 grunde, for det første det er ikke en by vogn (vi bor i kbh), den har ikke dreje hjul på som gør det let at få den op i busser og toge også er kvaliteten langt fra i top. Hun sagde at hun syns det var dybt tosset at smide flere 1000 kr efter en barnevogn. Jeg sagde at vi har også råd til det, det har hun ikke (hun er på kh) ikke at der er noget galt i det (det vælger folk jo selv) men at man bedre kan tillade sig at købe en dyr vogn hvis man har pengene til det, men mindre man spare op eller finder en kvalitets vogn på tilbud.

Anmeld Citér

27. januar 2015

Pigent

Mjh1994 skriver:

Den der jedo clara ser også rigtig fin ud faktisk pænere og bedre end de andre jeg linkede til..

Den er på tilbud lige nu, ville det være for tidligt at købe barnevogn??

Jeg ville vente til efter md scanning. Hvis jeg selv fandt en barnevogn på tilbud vil jeg tidligst købe dem efter nf scanning 

Kan se en anden anbefaler Flip flap, du skal lige tænk over at liggemålet i dem ikke er ret langt. Så dit barn kan ikke sove i barnevogns delen ret længe i forhold til en almindelig barnevogn. 

Hvis jeg selv skulle vælge en barnevogn så ville det blive Stork, Emmaljunga eller Odder. 

Anmeld Citér

27. januar 2015

MIWULA

Vi har denne emmaljunga big city til vores datter..

og til vores søn havde vi en emmaljunga big star supreme i grå.

Vi har/er været meget glade for begge to.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2015

Steffecph

Vi har købt basson nordic lux, vi har endnu ikke haft den i brug da jeg kun er i 37 uge - men den står hjemme i stuen og venter.  Indtil videre virker den virkelig lækker.. 

Jeg ville aldrig købe så store og dyre ting før minimum MD.. :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.