(februar) 2 ting :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

MoarLK

Diana... skriver:

Hvor flot det kunne man os jeg har jo 3 hvide væge endnu at lege med Tak for ideen hvor har i købt de fede rammer?

Rammerne er fra IKEA - ikke noget specialt. Vi synes bare, at det var en anderledes måde at indrette et baby værelse.
Jeg vil nok passe lidt på med, at sætte alt for meget forskelligt på væggene, hvis du nu vælger at sætte feks Noahs Ark op, så tror jeg bare at det vil være for meget hvis der også er alt muligt andet på de andre vægge....bare en idé.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
TILLYKKE med tand nr. 2  Han har da godt nok fart på den lille mand, hi hi hi. Inden, at du får set dig om rejser han sig op og går rundt om tingene med den fart, at han har på

Det er super fede tapetter og er nok også mest til Noah's ark. Jeg har lige været inde og tjekke hjemmesiden ud og det er vel nok noget fantastiske ting, at man kan købe. Men med to barsler lige i rap tror jeg bare, at det bliver til en kig for vores vedkommende

Anmeld

29. august 2009

MoarViborg

Nøj den med Noahs ubåd er fed! Den gad jeg også godt have.. Meen Maya har endnu ikke sit eget værelse, og det er ikke sikkert farmand går med til at hænge den i stuen

Anmeld

29. august 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Nøj den med Noahs ubåd er fed! Den gad jeg også godt have.. Meen Maya har endnu ikke sit eget værelse, og det er ikke sikkert farmand går med til at hænge den i stuen

Ha ha den ville da pynte i stuen griner. Tror nu os Claus ville glo noget hvis jeg kom og sagde den skulle hænge i stuen.

Kram

Anmeld

30. august 2009

louisepigen23

noahs ubåd sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.