(februar) 2 ting :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Diana...

Lucas har fået sin tand 2 

Og vi er gået i gang med det sjove i huset vi flytter jo snart ind og jeg så i gang med børne værelset og på den ene væg skal der være noget sjovt tapet hvad for et er pænest. Han ELSKER Dyr så det skal være noget med dyr.
De andre vægge bliver hvide.

Jens hansens bondegård 
www.denrettehylde.com/shop/tapet-jens-hansens-502p.html

Noahs ubåd
www.denrettehylde.com/shop/tapet-noahs-ubaad-501p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Misjelle

Tillykke med tand nr. 2

Jeg ville vælge Noahs ubåd hvis det var mig der skulle vælge ... sikke en masse fine tapeter, bliver jo helt fristet, men vi skal lige finde huset først .

Anmeld

28. august 2009

Mira0911

Tillykke med tand nr. 2....
Jeg er mest til Noahs båd....

Anmeld

28. august 2009

Muffinmus

Helt klart noahs ark..den er da super fed:-)
Meget sjovere end den anden til en dreng der ikke bliver ved med at være bay..og det er jo pænt dyrt. Så når det ikke skal være helt babyagtigt ville jeg klart vælge båden..flotte farver også:-)
Og vildt med tand nr 2, her er der ikke en eneste pløk i munden og kommer der sikkert heller ikke før om en måneds tid eller 2

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Tillykke med tand nr. 2

Jeg ville vælge Noahs ubåd hvis det var mig der skulle vælge ... sikke en masse fine tapeter, bliver jo helt fristet, men vi skal lige finde huset først .

Ja de have rigtig mange fine ting os ud over tapet fandt nogen mega fede senge når vi engang når der til.

Er i ved at finde hus? Dejligt

Anmeld

28. august 2009

Diana...

MariaE skriver:

Helt klart noahs ark..den er da super fed:-)
Meget sjovere end den anden til en dreng der ikke bliver ved med at være bay..og det er jo pænt dyrt. Så når det ikke skal være helt babyagtigt ville jeg klart vælge båden..flotte farver også:-)
Og vildt med tand nr 2, her er der ikke en eneste pløk i munden og kommer der sikkert heller ikke før om en måneds tid eller 2

Nåå ja sådan tænkte jeg ikke lige men det har du sgu da ret i   Det med at tænke frem af os ha ha.

Anmeld

28. august 2009

Moar'en

Tillykke med tanden
Og jeg er også mest til noah's ark

Anmeld

28. august 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Ja de have rigtig mange fine ting os ud over tapet fandt nogen mega fede senge når vi engang når der til.

Er i ved at finde hus? Dejligt

Ja vi leder og leder hehe, har været i gang med at finde det rigtige i snart 2 år . Det er lidt svært, når vi gerne vil blive boende i det område vi bor i, for her er priserne bare rigtig høje. Ingen af os er født med en hammer i hånden , så det betyder jo at huset ikke skal være fuldstændig faldefærdigt, da vi skal have håndværkere på hvis noget skal renoveres. Men glæder mig til vi får noget større .

Anmeld

28. august 2009

MoarLK

Jeg synes også at Noah's Ark er den pæneste....
Hjemme hos os har vi valgt at sætte billede rammer op på Lotus værelse, så hun altid har os i nærheden af hende. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2009

Diana...

Khanh skriver:

Jeg synes også at Noah's Ark er den pæneste....
Hjemme hos os har vi valgt at sætte billede rammer op på Lotus værelse, så hun altid har os i nærheden af hende. 

Hvor flot det kunne man os jeg har jo 3 hvide væge endnu at lege med Tak for ideen hvor har i købt de fede rammer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.