Nu suser jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Rasmine

på max shopping.
Har fået lov at låne Lars' kort, da jeg sagde at Razz' (død og pine) manglede nye sko!
Glemte så lige at fortælle om alle de andre ting den samlede husstand (død og pine) mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Tynen

God fornøjelse!

Siis sinar

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

2 par sko til Razz, 1 par jeans til ham, og en super smart cowboyvest til Mille, underhakkere til hende, samt et bælte.

Wee.......

Men VINTERTØJ...???????????
Udsolgt!!!!!!!!!

Anmeld

28. august 2009

Helle30

Mebach skriver:

2 par sko til Razz, 1 par jeans til ham, og en super smart cowboyvest til Mille, underhakkere til hende, samt et bælte.

Wee.......

Men VINTERTØJ...???????????
Udsolgt!!!!!!!!!

Øhhh, Bacon - hvad med dig selv?

Du kommer ikke hjem nu og fortæller, du har haft mandens kort med i byen - uden at have noget med hjem til dig selv?

En lille støvlet? - en flonelsnatkjole - en lille nailpolish - eller bare "Ude og hjemme"???.
Ihh, hvis det bare var mig, der kunne få lokket mandens privatkonto-d.kort med en tur til byen. Det kort kommer for sjældent ud, siger vores revisor.

Nå, men vi har da bl.a. konto hos Mertz, så Sofies trillebør og haveredskaber blev købt på konto, og så nuppede jeg lige et nyt høreværn med radio med, da jeg var der alligevel - Hep - hep for en luksus. Ja, det gamle afgik ved døden, en aften jeg slog græs, kørte under en busk, der rev høreværnet af hovedet på mig, - bakkede tilbage for at samle det op - kørte lige hen over det. Jeg har stadig ikke kunne finde antennen.

Nå, det var et sidespring. - Men fortæl mig lige Bacon, at du HAR købt ét eller andet til lillemor også.

- Helle

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Øhhh, Bacon - hvad med dig selv?

Du kommer ikke hjem nu og fortæller, du har haft mandens kort med i byen - uden at have noget med hjem til dig selv?

En lille støvlet? - en flonelsnatkjole - en lille nailpolish - eller bare "Ude og hjemme"???.
Ihh, hvis det bare var mig, der kunne få lokket mandens privatkonto-d.kort med en tur til byen. Det kort kommer for sjældent ud, siger vores revisor.

Nå, men vi har da bl.a. konto hos Mertz, så Sofies trillebør og haveredskaber blev købt på konto, og så nuppede jeg lige et nyt høreværn med radio med, da jeg var der alligevel - Hep - hep for en luksus. Ja, det gamle afgik ved døden, en aften jeg slog græs, kørte under en busk, der rev høreværnet af hovedet på mig, - bakkede tilbage for at samle det op - kørte lige hen over det. Jeg har stadig ikke kunne finde antennen.

Nå, det var et sidespring. - Men fortæl mig lige Bacon, at du HAR købt ét eller andet til lillemor også.

- Helle

Tæller en Snikkers?

Anmeld

28. august 2009

Helle30

Joehh, det gør den vel - men den har du jo ikke revet kortet for at købe vel?

Nå, der er en dag igen i morgen Baces.

- Helle

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

Nåe...så blev der ro!!!!!!!
Så fik Razz lige 3 par sko (bare rolig, de 2 par af skoene skal returneres)
+ et par vinterstøvler, samt en pissefed vinterjakke (NOGET pebret), gad vide hvad faderen siger. (har dog købt en Napoleonshat til ham, i håb om formildende omstændigheder)
(var der nogen som sagde MOMSE, da jeg sagde NAPOLEONSHAT??)
(Bevares, de kostede en femmer i Funtex)

Drengen bruger str. 26 i sko, og 27 i støvler.
WHAT???
Mille fik også vinterstøvler.

Hvad fik jeg?
-Dårlige nerver af den kommende diskussion om hvorvidt det nu også er nødvendigt at drengen har en jakke som er dyrere end vores egne.

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Joehh, det gør den vel - men den har du jo ikke revet kortet for at købe vel?

Nå, der er en dag igen i morgen Baces.

- Helle

Eh Helle, hver gang du siger Baces, tænker jeg straks på ordet Fæces.

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

Mebach skriver:

Nåe...så blev der ro!!!!!!!
Så fik Razz lige 3 par sko (bare rolig, de 2 par af skoene skal returneres)
+ et par vinterstøvler, samt en pissefed vinterjakke (NOGET pebret), gad vide hvad faderen siger. (har dog købt en Napoleonshat til ham, i håb om formildende omstændigheder)

Drengen bruger str. 26 i sko, og 27 i støvler.
WHAT???
Mille fik også vinterstøvler.

Hvad fik jeg?
-Dårlige nerver af den kommende diskussion om hvorvidt det nu også er nødvendigt at drengen har en jakke som er dyrere end vores egne.

HOLD DA KÆFT MAND, hvor lyder jeg da egentlig skizofren!!!

Anmeld

28. august 2009

Sweet1978

Ha ha godt du har hygget dig, jeg har heldigvis ikke det problem har mit eget kort så kan shoppe når jeg vil, til både mig og børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.