Mebach skriver:
2 par sko til Razz, 1 par jeans til ham, og en super smart cowboyvest til Mille, underhakkere til hende, samt et bælte.
Wee.......
Men VINTERTØJ...???????????
Udsolgt!!!!!!!!!

Øhhh, Bacon - hvad med dig selv

?
Du kommer ikke hjem nu og fortæller, du har haft mandens kort med i byen - uden at have noget med hjem til dig selv?
En lille støvlet? - en flonelsnatkjole - en lille nailpolish - eller bare "Ude og hjemme"???.
Ihh, hvis det bare var mig, der kunne få lokket mandens privatkonto-d.kort med en tur til byen. Det kort kommer for sjældent ud, siger vores revisor.
Nå, men vi har da bl.a. konto hos Mertz, så Sofies trillebør og haveredskaber blev købt på konto, og så nuppede jeg lige et nyt høreværn med radio med, da jeg var der alligevel - Hep - hep for en luksus

. Ja, det gamle afgik ved døden, en aften jeg slog græs, kørte under en busk, der rev høreværnet af hovedet på mig, - bakkede tilbage for at samle det op - kørte lige hen over det. Jeg har stadig ikke kunne finde antennen

.
Nå, det var et sidespring. - Men fortæl mig lige Bacon, at du HAR købt ét eller andet til lillemor også.
- Helle
Anmeld