Abepatter eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Tynen

Nu har jeg booket tid hos en fotograf idag kl. 17 så jeg kan få taget nogle ordentlige billeder af vommen..

Nu kan det sgu lige passe at vandet går, at Stella ikke gider samarbejde (Hun skal med på nogle af dem) eller at jeg ikke tør alligevel..
Fik forbud mod at tage BH på idag, så man undgår "striber" på billederne..

Totalt grænseoverskridende, men nu er det jo trods alt sidste gang man får lov til at opleve det  at være gravid (Iflg. Stig, den lille nar)

Bla bla bla..
Snakker vist bare for at sige noget

Hav en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Rasmine

What???????????
Skal du ikke have bra på?????????

Men...hvad så???
-Jeg mener de der bh'er med fyld er da bare såååå fantastiske for sårn nogen som dig?

Eller satser du på en karriere i Se & Hør?
Altså én af de der karrierer a'la ham/hende som blev gravid, og allerede har fået barn nr. 2?

Anmeld

28. august 2009

Tynen

Jamen jeg tænkte faktisk på at smide et tip til Se&Hor sammen med lidt andet godt jeg har liggende på compens skrivebord..
Det er noget i flex-genren, men er vist aldrig gået af mode, så vidt jeg ved

Anmeld

28. august 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Jamen jeg tænkte faktisk på at smide et tip til Se&Hor sammen med lidt andet godt jeg har liggende på compens skrivebord..
Det er noget i flex-genren, men er vist aldrig gået af mode, så vidt jeg ved

Wee..............
Så er jeg da sikret en plowmand, i konkurrencen, om sejeste, men mest underlige vom, ever seen!!!!

Anmeld

28. august 2009

linemus

Ej, det lyder fedt. Super at du har taget dig sammen til det. Selvfølgelig tør du. Du bliver vildt glad for billederne senere, er jeg sikker på. Så krydser vi da lige fingre for, at bettemanden bliver derinde et halvt døgn endnu

Håber vi får lov til at se

Anmeld

28. august 2009

Tut

Blev de gode????

Smidder du nogle herind når du får dem?

Anmeld

28. august 2009

Tynen

Ja, så blev det overstået.
Stella var ikke meget for at samarbejde.
Skide ærgeligt, men pyt..
Man kan jo ikke tvinge en 2årig til at makke ret OG samtidig se lidt glad ud
Håber bare hun fik et enkelt billede af hende og maven der bare ser nogenlunde ud.

Det var dælme lidt vildt og samtidig stort grundlag for fortrydelsesret at skulle smide tøjet foran en stranger, men håber i det mindste at hun har et godt anti-cellulitis-program og noget der kan nedblænde ens teint i en sådan grad at folk ikke skal bære solbriller for at kunne holde ud at se på billederne.

Skal udvælge 12 stks. billeder på onsdag og GLÆDER mig sgu mere til det end til juleaften..
Skal nok spamme jer, hvis jeg synes de er gode
Er godt nok super spændt på resultatet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.