B&J skriver:
Har læst omkring bordplan , den traditionelle . Men skal man følge den ?
Bordplanen bestemte jeg som konfirmand det gjorde mine søskende også, og hvis vi ikke havde gjort det ja så ville min mor ha gjord det men men men men min mor sad dog siden af mig... (har ingen far)
Laver man velkomst drink ? I så fald , hvad kan I anbefale ?
Vi fik en ja ved ikke hvad den hed der er noget hvidvin og et eller andet kunne ikke lig den
men i kan jo slå dem op også hvis der er noget i kan lig så vælg den behøver ikke være med alkohol, Google (velkomstdrink)
Laver man skrub af mad ?? Hvis , hvad kunne det være ?
hvad vil din søn/datter gerne have til skrub af mad????
ved mig fik vi pizza, mine søskende, pølser og brød, suppe..
Vi skal i kirke ved 9 tiden , hvad tid invitere man gæsterne til ? Hvad gør man i mellem tiden fra kirke til gæsterne er inviteret ?
dem der var tættest på mig kom med hjem og spist kl. 12.30 ca og der fik de lækker pålæg med rugbrød de andre skulle først komme kl 18.30 om aften, hvis man skal have gæster til middag jamen så tager i hjem ind til gæsterne kommer efter kirken forså skriver i jo i indbydelsen de er velkommen i kirken kl 9 også er der fest kl 12 eller hvornår det nu er i skal holde festen
Tak for svar . Har 2 drenge som er lidt " lige glade "
Ej det er de selvfølgelig ikke men ihvertilfald ikke de store tilføjelser de har
Til hvordan det skal foregå. Jeg drikker ikke selv sådan ting så tjaa ville jo vælge det fra . Ha ha men det hjælper jo ikke hvis det hør sig til. Må tage en snak med konfirmanden om der er ønsker