Der sker altså også lidt positivt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2015

grinny

Inger skriver:

Fed deal, kan godt forstå du slog til.. :-) 

Ja den kan så lægges 2 størrelser ud hvis jeg nu skulle blive gravid inden 

Det var/er et sats, men vil simpelthen ikke gå derfra for så at købe det hele næsten dobbelt så dyrt om et par måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

grinny

B&J skriver:

STORT tillykke hvor er det fantastisk for jer og hvor var det en smuk måde din kæreste friede til dig på....

hvad koster sådan et bryllup på et slot hvis jeg må spørge

Jeg han er sgu en ener  

Vi skal give 1299 for 5 retter mad, hvid- og rødvin til maden, fri bar efter maden med valgfri drinks, fadøl, vand og vin fra maden + kaffe, bailey, chokolade og hvad der ellers hører til kaffen og til sidst slutter vi af med natmad.

Udover det koster det så 16.000 kr. for at leje slottet + overnatning for 17 gæster 

Alt i alt regner vi med at bruge 80.000 - 90.000 kr. 

Vi troede slet ikke det skulle være så dyrt, men efter alt det vi har været igennem vil vi bare have en uforglemmelig dag hvor det ikke bliver sparet på noget 

Anmeld

25. januar 2015

grinny

Venter sig :) skriver:

Tillykke, Romantisk med Bryllupsfest og overnatning på et slot. 

Tusind tak 

Ja det bliver skønt med et slot for sig selv og så skal vi ikke lave noget selv, bare fortælle hvad vi ønsker af mad 

Anmeld

25. januar 2015

B&J

grinny skriver:

Jeg han er sgu en ener  

Vi skal give 1299 for 5 retter mad, hvid- og rødvin til maden, fri bar efter maden med valgfri drinks, fadøl, vand og vin fra maden + kaffe, bailey, chokolade og hvad der ellers hører til kaffen og til sidst slutter vi af med natmad.

Udover det koster det så 16.000 kr. for at leje slottet + overnatning for 17 gæster 

Alt i alt regner vi med at bruge 80.000 - 90.000 kr. 

Vi troede slet ikke det skulle være så dyrt, men efter alt det vi har været igennem vil vi bare have en uforglemmelig dag hvor det ikke bliver sparet på noget 

syntes nu heller ikke det er særlig dyrt med så meget mad og fri bar og overnatning og det hele...

ej glæder mig til billederne

Anmeld

25. januar 2015

grinny

B&J skriver:

STORT tillykke hvor er det fantastisk for jer og hvor var det en smuk måde din kæreste friede til dig på....

hvad koster sådan et bryllup på et slot hvis jeg må spørge

Nå ja, og så alt hvad der hedder pynt osv. er også med i prisen så vi skal overhovedet ikke gøre noget selv 

Anmeld

25. januar 2015

grinny

B&J skriver:

syntes nu heller ikke det er særlig dyrt med så meget mad og fri bar og overnatning og det hele...

ej glæder mig til billederne

Nej det er faktisk en rimelig god pris. Selvfølgelig kan det gøres meget meget billigere, men så længe vi har råd til at gøre det, så synes jeg det er okay 

Anmeld

25. januar 2015

B&J

grinny skriver:

Nej det er faktisk en rimelig god pris. Selvfølgelig kan det gøres meget meget billigere, men så længe vi har råd til at gøre det, så synes jeg det er okay 

ja nemlig og når alt det er med i prisen og i skal jo bare komme og se dejlige ud og nyde jeres dag og aften

Anmeld

25. januar 2015

Lisbeth1985

Tillykke :-)

Anmeld

25. januar 2015

Stabel

Tillykke

Det er bare SÅ skønt at læse 

Jeg håber I får en helt uforglemmelig dag og husker at nyde det fuld ud, det har I fortjent 

Anmeld

26. januar 2015

Fru Frederiksen.

grinny skriver:

Tusind tak 

Ja det bliver skønt med et slot for sig selv og så skal vi ikke lave noget selv, bare fortælle hvad vi ønsker af mad 

Det bliver da super dejligt, og skønt at give den gas med slot og lækker mad, overnatninger og brunch, det bliver det skønneste bryllup 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.