Der sker altså også lidt positivt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.570 visninger
33 svar
72 synes godt om
24. januar 2015

grinny

I vores liv 

Nu har det sidste år handlet meget om Isaac (selvfølgelig), vores kampe både med sorgen, det at komme videre og lillebrøster... 

Men men men.. Vi skal altså giftes 

Den 7. August faldt han på knæ, 2 dage efter vores 6 års dag (på dagen ville jo være for nemt at gætte i følge ham 

Han havde låst sig ind på badeværelset mens jeg var i bad, så da jeg trådte ud, våd og nøgen, lå han foran badet med en masse roser og en fin lille rød æske 

Jeg sagde selvfølgelig JA 

Brylluppet skal stå den 1. August 2015, dagen hvor vi mødte hinanden for første gang, bare 7 år senere. Vi skal vies i samme kirke hvor Isaac blev begravet og af selv samme præst - lige som vi ønsker det. Festen skal holdes på Vindeholme Slot. 

Kjolen er fundet.... Og købt  Vi mangler egentlig bare de små detaljer som skal gøre dagen fantastisk for os 

Lige lidt nyt og positivt herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Rockertand

grinny skriver:

I vores liv 

Nu har det sidste år handlet meget om Isaac (selvfølgelig), vores kampe både med sorgen, det at komme videre og lillebrøster... 

Den 7. August faldt han på knæ, 2 dage efter vores 6 års dag (på dagen ville jo være for nemt at gætte i følge ham 

Han havde låst sig ind på badeværelset mens jeg var i bad, så da jeg trådte ud, våd og nøgen, lå han foran badet med en masse roser og en fin lille rød æske 

Brylluppet skal stå den 1. August 2015, dagen hvor vi mødte hinanden for første gang, bare 7 år senere. Vi skal vies i samme kirke hvor Isaac blev begravet og af selv samme præst - lige som vi ønsker det. Festen skal holdes på Vindeholme Slot. 

Kjolen er fundet.... Og købt  Vi mangler egentlig bare de små detaljer som skal gøre dagen fantastisk for os 

Fantastisk, stort tillykke 

Anmeld

24. januar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Eeejjj hvor romantisk!!

stort tillykke

Hvor vildt at I allerede har styr på så mange detaljer 

Anmeld

24. januar 2015

BigHope13

Hvor lyder det bare skønt kæmpe stort tillykke med det

Anmeld

25. januar 2015

Loa

Hvor dejligt  

kæmpe tillykke 

Anmeld

25. januar 2015

Mor til F

grinny skriver:

I vores liv 

Stort tillykke   Hvor er det bare fantastisk.  

Anmeld

25. januar 2015

Røverdatter

Tillykke! 

Det lyder skønt med slots-bryllup. Er det så med bryllupsnatten på slottet? 

Anmeld

25. januar 2015

grinny

Rockertand skriver:

Fantastisk, stort tillykke 

Tusind tak 

Anmeld

25. januar 2015

grinny

SDD skriver:

Eeejjj hvor romantisk!!

stort tillykke

Hvor vildt at I allerede har styr på så mange detaljer 

Ja han kan være lidt romantisk 

Vi har længe vidst hvordan det skulle være, datoen blev bare først sat da han havde været nede 

Anmeld

25. januar 2015

grinny

BigHope13 skriver:

Hvor lyder det bare skønt kæmpe stort tillykke med det

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.