Sove lidt mere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.613 visninger
20 svar
10 synes godt om
24. januar 2015

san

Hvor gammel var jeres barn, da de begyndte at sove 5 timer i træk?? hvordan sov de inden da ved i hvad der sket da de begyndte at sove mere...  

Min er nu 7 mdr snart, og han vågner stadig hver 2-3 time for mad og nogen gange bare for lige at blive puttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Toeffe87

Vores datter var kun 5-6 uger da hun begyndte at sove igennem om natten. 

Inden da vågnede hun hver 2-4 time. 

Anmeld

24. januar 2015

san

Toeffe87 skriver:

Vores datter var kun 5-6 uger da hun begyndte at sove igennem om natten. 

Inden da vågnede hun hver 2-4 time. 

Nogen er bare heldig dejligt for jer... det må give så meget overskud.. ikke altid jeg lige er den bedste mor, når man har været oppe 4 gange på en nat...  men vi overlever, og jeg siger til mig selv det bare er en periode, og nyder de sidste tre mdr inden han starter dagpleje...

Anmeld

24. januar 2015

Toeffe87

Jeg får også hele tiden at vide af min svigerinde at vi ikke ved hvordan det er at have små børn, når vi får lov at sove så meget  

Kan være vi får et helt chok næste gang, hvis det er en der ikke sover om natten 

Anmeld

24. januar 2015

Missy_B

san skriver:

Hvor gammel var jeres barn, da de begyndte at sove 5 timer i træk?? hvordan sov de inden da ved i hvad der sket da de begyndte at sove mere...  

Min er nu 7 mdr snart, og han vågner stadig hver 2-3 time for mad og nogen gange bare for lige at blive puttet

Mit barn var faktisk kun 3 mdr da h*n begyndte at sove igennem. Fik drømmeflaske kl 22, og vågnede først igen kl 5:30. 

Anmeld

24. januar 2015

san

Missy_B skriver:

Mit barn var faktisk kun 3 mdr da h*n begyndte at sove igennem. Fik drømmeflaske kl 22, og vågnede først igen kl 5:30. 

Dejligt ... Hvor køber man de der drømmeflasker???  

Anmeld

24. januar 2015

Missy_B

san skriver:

Dejligt ... Hvor køber man de der drømmeflasker???  

Hehe, ville ønske jeg kunne sælge nogle til dig

Anmeld

24. januar 2015

san

Missy_B skriver:

Hehe, ville ønske jeg kunne sælge nogle til dig

Jeg giver gerne 5000 kr for dem  

Anmeld

25. januar 2015

esiuol22

san skriver:

Jeg giver gerne 5000 kr for dem  

Det er bare en flaske mælkeerstatning mens barnet sover, de kan drikke i søvne hvis man fx nusser dem lidt på kinden kommer drikkereflekser/ sutterefleks  vi brugte de brikker man kan købe færdigblandet til om natten da de ikke bliver rystet og der derfor ikke kommer så meget luft i maven på baby og så bare i en almindelig sutteflaske.

Desuden kan jeg anbefale en slyngvugge Bare Google det, den kan hænges så man lige kan vugge barnet mens man selv halvsover.

Anmeld

25. januar 2015

Chevro

san skriver:

Tror min søn var 5 uger, og han kunne også sove så længe om dagen. Men når du siger mad? Jeg tænker at det måske kan være der det trykker? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.