MARY - Tillykke med fødselsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. august 2009

Tut

Hej,

Stort tillykke med fødselsdagen

Håber at du får en skøn dag.

Knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2009

Lene76

Stort tillykke med dagen, håber Henrik og pigerne fejre dig med Manér så du får en helt fantastisk dag.

Knus Lene

Anmeld

28. august 2009

Tynen

TILLYKKE, TILLYKKE!! 

Håber du får en super god dag

Anmeld

28. august 2009

linemus

Stort tillykke med fødselsdagen!!

Har du gang i en festlig kage så?

Håber du får en skøn dag

Line 

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

også stort tillykke herfra.

Anmeld

28. august 2009

Millebasse

Stort tillykke med fødselsdagen,  håber du får en dejlig dag 

Anmeld

28. august 2009

Mary

Mange mange tak de damer

Ingen fancy kage i denne omgang. Jeg er jo blevet 'almindelig skatteborger' (på su, det' skisme hårdt at starte igen) igen i denne uge, så overskudet og tiden er ikke lige til andet end en lagkage med det sædvanlige  Det vil sige banan, jordbær og masser af flødeskum!

Både lørdag og søndag får vi jydebesøg, så der bliver der serveret det store middagsbord

Jeg har fået den aller lækreste pusletaske fra Storksak af min kære mand http://www.storksak.dk/product.php?shopprodid=33 og pigerne har købt Småfolk 'nisser' til mig, en fra alle 3

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

Mary skriver:

Mange mange tak de damer

Ingen fancy kage i denne omgang. Jeg er jo blevet 'almindelig skatteborger' (på su, det' skisme hårdt at starte igen) igen i denne uge, så overskudet og tiden er ikke lige til andet end en lagkage med det sædvanlige  Det vil sige banan, jordbær og masser af flødeskum!

Både lørdag og søndag får vi jydebesøg, så der bliver der serveret det store middagsbord

Jeg har fået den aller lækreste pusletaske fra Storksak af min kære mand http://www.storksak.dk/product.php?shopprodid=33 og pigerne har købt Småfolk 'nisser' til mig, en fra alle 3

Den er flot

hvad er småfolk nisser? 

Anmeld

28. august 2009

Mie A

Jeg kan da også lige nå at ønske tillykke med dagen. Hvor er det dog en fed pusletaske du har fået i gave!

Anmeld

28. august 2009

BellaT

Tillykke Mary! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.