Kan jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

Anonym skriver:

Jeg slår mig selv i hovedet, for jeg er sku et fjols! 

men sagen er den jeg er 12+1 idag, og lider meget af min graviditet, som RIGTIGT meget ! 

siden i tirsdags har jeg måtte være sygemeldt pga kvalme og opkast som bare har varet konstant hele dagen 

ALT ER PRØVET og nu kaster jeg håndklædet i ringen !!

skulle ha ringet til min læge igår men ja fik det ikke gjort 

og nu står jeg her til eftermiddag efter at ha kastet op for 5 gange idag nået et punkt hvor jeg bare er ved at storttude af det hele!! 

kan man kontakte vagtlægen om hjælp til kvalmestillende????

for jeg kan ikke mere 

Hej jeg vil sige da hade det sådan og ik kun hold noget ned så hjalp det med rigtig cola og rent toastbrød prøv evt det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Malene76

Jeg slår mig selv i hovedet, for jeg er sku et fjols! 

men sagen er den jeg er 12+1 idag, og lider meget af min graviditet, som RIGTIGT meget ! 

siden i tirsdags har jeg måtte være sygemeldt pga kvalme og opkast som bare har varet konstant hele dagen 

ALT ER PRØVET og nu kaster jeg håndklædet i ringen !!

skulle ha ringet til min læge igår men ja fik det ikke gjort 

og nu står jeg her til eftermiddag efter at ha kastet op for 5 gange idag nået et punkt hvor jeg bare er ved at storttude af det hele!! 

kan man kontakte vagtlægen om hjælp til kvalmestillende????

for jeg kan ikke mere 

Jeg havde det sådan i 10!!! uger i min graviditet med min søn. Siden, af en anden årsag, har jeg kontakt med en kranio sekral massør som har lovet mig at skulle jeg stå i samme situation i næste graviditet, så kan hun sagtens afhjælpe det. Hun har hjulpet en masse med diverse graviditetskomplikationer. Det er yderst skånsomt. Så mit råd er at du kontakter en kranio sekral massør og spørger om vedkommende kan hjælpe en med dine problemstillinger  

Kh Malene 

Anmeld

24. januar 2015

EnGodMor

Har i alle mine tre graviditeter haft kvalme og opkast 24 7 morgen middag aften nat, ja som sagt, hele døgnet rundt fra første måned af til niende månede. 

Absolut ingen pause imellem, 12 til 15 gange opkast hvert døgn. 

Må indrømme at intet hjælp mig hverken  af ting og læge og læge midler. 

Mit råd er, sov så meget du kan, og se noget i tvet eller en film, som kan fange din interesse for en kort stund. 

Held og lykke.

Anmeld

25. januar 2015

Anonym trådstarter

Hej 

jeg siger tak for jeres råd, jeg vil prøve dem jeg endnu ikke har prøvet 

men sagen er jeg virkelig har prøvet et hav af muligheder og min film knak fuldkommen igår, men heldigvis har jeg en dejlig mand der kørte hele byen rundt og fandt alt muligt som efter sigende skulle hjælpe  og efter 6 sodavandsis og en mand der nussede en til man faldt i søvn, hjælp det så jeg kunne sove i det mindste, og idag er jeg lidt bedre ved mod og har sådan fundet ud af en is lige til højre hjælper en smule hvis jeg kan mærker de presser sig på 

jeg ville ønske jeg kunne nyde det og slappe af, men desværre er min hverdag en helt andet, har haft meldt mig syg 3 dage i sidste uge, men jeg er nød til at komme tilbage fra i morgen da jeg går på skole, og har ikke råd til at miste flere timer da jeg er på højt niveau og slutter til sommer .

men ville ønske jeg kunne tage en slapper til min krop var mere på højkant, så i morgen må jeg prøve at se om jeg kan komme igennem skoledagen uden alt for meget opkast 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.