Hej
Jeg er 11+3 og har virkelig også været hårdt ramt...og meget sygemeldt fra arbejdet :-( Jeg har fået akupunktur et par gange og det har hjulpet rigtigt meget. Kvalmen er ikke 100% væk.... men klart på tilbagetog... og har ikke kastet op i en hel uge nu.
For et par uger siden havde jeg en fredag, hvor jeg kastede op 12 gange... selv når jeg forsøgte at drikke lidt vand kom det op igen.... til sidst var det bare ren mavesyre, der kom op... og det gjorde så ondt... jeg græd og græd.. og ringede til sidst til vagtlægen (havde snakket med egen læge om morgenen)... jeg fik fat i en rigtig sød kvindelig vagtlæge, men hun sagde, at jeg ikke kunne få kvalmestillende, da der er risiko for at skade fosteret.... og det vil jeg jo på ingen måde.
Jeg har efterfølgende været hos egen læge. Hun sagde det samme som vagtlægen... de vil ikke give kvalmestillende af hensyn til fosteret.
Jeg bestilte herefter tid til akupunktur... og har været afsted et par gange... det har virkelig hjulpet... nu har jeg dage, hvor jeg er næsten kvalmefri en del af dagen... og kan nogenlunde passe mit arbejde... har fået lov til at gå lidt tidligere hjem og arbejde hjemmefra, når det er muligt. Mine ledere har været utroligt forstående.
Måske, du skulle prøve akupunktur?
Føler virkelig med dig... jeg synes, det har været 6 vanvittigt hårde uger..så selv om baby virkelig er ønsket, har det været svært at være glad...men der er lys forude nu... håber sådan, at du også finder noget, der kan hjælpe dig.
Anmeld