7 mdr kun ammes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Mor til Ella

Jeg vælger lige at svare samlet

Hun havde en gang MØB for et par uger siden, men problemet var der også før det. Men måske jeg skal få dem tjekket ordenligt igen?

Hun vil heller ikke frugtmos, og ja flasken har jeg tror jeg har alle slags flasker og sutter. 

Og BLW gør jeg også en del i men det er bare som om det er ubehageligt for hende at have ting i munden. 

Hun er heller ikke super glad for feks at komme legetøj i munden.

Jeg har en aftale med min læge mandag og vil snakke med ham om mund stimulation.

er så tæt på at tage en kold tyrker, men tør ikke. Og vil selvfølgelig lige vende den med lægen og det andet først. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Jibbe

Mor til Ella skriver:

Hun havde en gang MØB for et par uger siden, men problemet var der også før det. Men måske jeg skal få dem tjekket ordenligt igen?

Hun vil heller ikke frugtmos, og ja flasken har jeg tror jeg har alle slags flasker og sutter. 

Og BLW gør jeg også en del i men det er bare som om det er ubehageligt for hende at have ting i munden. 

Jeg har en aftale med min læge mandag og vil snakke med ham om mund stimulation.

er så tæt på at tage en kold tyrker, men tør ikke. Og vil selvfølgelig lige vende den med lægen og det andet først. 

Jeg ville tage til en ørelæge. De har andet udstyr end de praktiserende læger og man behøver ikke henvisning det er bare så hårdt! Håber snart det ændrer sig

Anmeld

24. januar 2015

Clisolka

Mor til Ella skriver:

Som Jibbe også skriver, få tjekket ørene! 

Egen læge kan slet ikke se så meget som en ørelæge kan, så skynd dig at få en tid. Måske det gør ondt at spise, hvis hun har ondt i ørene? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.