7 mdr kun ammes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
12 svar
7 synes godt om
22. januar 2015

Mor til Ella

Hej skønne damer:0)

Som nogen ved har jeg ammet min mindste fordi der ingen mulighed var for andet da hun nægter flaske.

nu står jeg i den situation at hun er 7 mdr, hun nægter stadig sut og flaske, men nægter også alt andet mad grød, mos m.m.

desuden sover jeg nærmest aldrig da hun også bruger mig som sut HELE natten, og da hun ikke bruger sut er det et helved. Jeg er træt og udkørt og har helvedes ondt i hele kroppen fordi jeg jo ikke kan ligge ordenligt.

vi er startet indkøring i VS for 14 dage siden og jeg skulle enlig været startet på job 2 januar, men det har simpelthen ikke været muligt, hun vil nemlig heller ikke spise i VS.

og pigen bliver jo større og kræver mere, hvilket også betyder at amningerne er oftere og oftere. Og jeg kan bare ikke holde det ud, det var til at holde ud med udsigten til at det blev bedre når hun blev lidt større, men det er ikke sket.

Min store ville heller ikke spise, men fik flaske og sut, og havde ikke forestillet mig at det skulle blive endnu værre denne gang.

Håber virkelig der sidder nogle med nogle erfaringer og råd....

hvad kan jeg gøre for at få pigen til at indtage andet ind mig, og ikke at bruge MIG som sut???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2015

MoarMoar

Har du talt med sp om det? Tænker må kunne give dig nogle råd. 

Anmeld

22. januar 2015

Mor til Ella

Dkmor skriver:

Synes faktisk ikke hun giver nogle råd jeg ikke selv kan tænke mig til....

Anmeld

22. januar 2015

Mor til Ella

Dkmor skriver:

Synes faktisk ikke hun giver nogle råd jeg ikke selv kan tænke mig til....

Anmeld

22. januar 2015

Clisolka

Puha det må være hårdt! 

Min søn nægtede også alt mad, grød mos osv. indtil han var 8 mrd., men han brugte sut og fik flaske, så der kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig  Da han startede i vuggestue, så begyndte han stille og roligt at spise efter 1 uges tid. 

Han er stadig meget glad for sin natflaske (16 mrd), hvor vi lige har fundet ud af, at han har øreproblemer, så jeg spurgte ørelægen om det evt. var tryghed i flasken for at tage trykket i ørene, hvilket ørelægen kun kunne bekræfte. 

Det får mig til at tænke, om du har fået tjekket hendes ører?

Anmeld

22. januar 2015

Lilotte87

Har I forsøgt med BLW? 

Google eventuelt baby led weaning.

Anmeld

22. januar 2015

bvk

Sådan en har vi også herhjemme... hun er næsten 9 mdr og bliver stadig ammet 5 gange i døgnet. Når jeg er på arbejde et hun småt spisende, men drikker en  masse vand af kop. .  Hun spiser mest rigtig mad,  når hun selv får lov..

Ja det var selvfølgelig ikke en løsning,  men bare en hilsen fra en i samme situation..

Anmeld

22. januar 2015

Jibbe

Har du fået tjekket ørerne? Min søn var ørebarn og spiste ikke mad før han fik dræn da han var 8 mdr

Anmeld

22. januar 2015

Jibbe

Amning er jo smertelindrende ved øreproblemer - måske derfor det er så svært

Anmeld

22. januar 2015

Sandratoft

Mor til Ella skriver:

Hej skønne damer:0)

Som nogen ved har jeg ammet min mindste fordi der ingen mulighed var for andet da hun nægter flaske.

nu står jeg i den situation at hun er 7 mdr, hun nægter stadig sut og flaske, men nægter også alt andet mad grød, mos m.m.

desuden sover jeg nærmest aldrig da hun også bruger mig som sut HELE natten, og da hun ikke bruger sut er det et helved. Jeg er træt og udkørt og har helvedes ondt i hele kroppen fordi jeg jo ikke kan ligge ordenligt.

vi er startet indkøring i VS for 14 dage siden og jeg skulle enlig været startet på job 2 januar, men det har simpelthen ikke været muligt, hun vil nemlig heller ikke spise i VS.

og pigen bliver jo større og kræver mere, hvilket også betyder at amningerne er oftere og oftere. Og jeg kan bare ikke holde det ud, det var til at holde ud med udsigten til at det blev bedre når hun blev lidt større, men det er ikke sket.

Min store ville heller ikke spise, men fik flaske og sut, og havde ikke forestillet mig at det skulle blive endnu værre denne gang.

Håber virkelig der sidder nogle med nogle erfaringer og råd....

hvad kan jeg gøre for at få pigen til at indtage andet ind mig, og ikke at bruge MIG som sut???

Min datter nægtede også flaske i rigtig lang tid, først efter hun blev 6 måneder har hun accepteret 1 mærke, Tommy tippee, kender du de flasker? 

Hvilken slags grød giver du hende? Vil hun helle ikke spise frugtmos? Har I prøvet med blw?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.