Hej skønne damer:0)
Som nogen ved har jeg ammet min mindste fordi der ingen mulighed var for andet da hun nægter flaske.
nu står jeg i den situation at hun er 7 mdr, hun nægter stadig sut og flaske, men nægter også alt andet mad grød, mos m.m.
desuden sover jeg nærmest aldrig da hun også bruger mig som sut HELE natten, og da hun ikke bruger sut er det et helved. Jeg er træt og udkørt og har helvedes ondt i hele kroppen fordi jeg jo ikke kan ligge ordenligt.
vi er startet indkøring i VS for 14 dage siden og jeg skulle enlig været startet på job 2 januar, men det har simpelthen ikke været muligt, hun vil nemlig heller ikke spise i VS.
og pigen bliver jo større og kræver mere, hvilket også betyder at amningerne er oftere og oftere. Og jeg kan bare ikke holde det ud, det var til at holde ud med udsigten til at det blev bedre når hun blev lidt større, men det er ikke sket.
Min store ville heller ikke spise, men fik flaske og sut, og havde ikke forestillet mig at det skulle blive endnu værre denne gang.
Håber virkelig der sidder nogle med nogle erfaringer og råd....
hvad kan jeg gøre for at få pigen til at indtage andet ind mig, og ikke at bruge MIG som sut???
Anmeld