Utætte vinterstøvler fra ECCO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Prøv at holde dem under vandhanen for at se om de er utætte. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

FruJacobsen

L&V skriver:

Det gør da sansynligheden for at vand og stab trænger ind mindre når de sidder til. Er de goretex behandlet og impræneret? Hvis du ik mener støvlen lever op til forventningerne må du jo ned og reklamere

Ja, jeg tror, at jeg vil gå ned med dem. Det er goretex og støvlen skulle være 100% vandtæt. Jeg har også imprægneret dem nogle gange. De sidder jo fint til, når snørren strammes til foroven, så der burde ikke kunne trænge så meget vand ind...

Anmeld

21. januar 2015

FruJacobsen

spj skriver:

Jeg har også altid købt ecco støvler til mine børn. Dog ikke lige den model. 

uanset hvor våde støvlerne har været uden på, har mine børn aldrig haft våde fødder. 

Der hvor jeg køber sko, sagde ekspedienten at ecco lover 100 % vandtætte støvler. Så jeg synes du skal gå ned hvor du har købt dem og snakke med dem. 

Jeg overvejede støvler i et andet mærke, men så sagde hende i butikken at hun var ret sikker på jeg ville fortryde mit køb, fordi det andet mærke ikke lover noget med vandtætheden. Men hvis jeg fik problemer med eccos skulle jeg bare komme ned med dem også ville jeg få nogle nye.

Præcis, jeg har heller ikke aldrig oplevet problemer med ECCO før. Og de var virkelig våde forleden! Så jeg må ned med dem og høre, hvad de siger. Desværre er kvitteringen væk, men jeg kan jo finde købet på netbank! Jeg blev også rådgivet til at vælge denne model, da de skulle være super gode...

Anmeld

21. januar 2015

FruJacobsen

GUSO skriver:

Har altid haft ecco også i år dog ikke den model, en huske regel er at man skal imprægnerer støvlen med 3 "lag" inden brug og så efterfølgende ca 1 gang om ugen ved alm brug, støvler ned goretex må aldrig stilles til tørre på en radiator eller lignende det ødelægge goretexen og så er de ikke vandtætte  længere  

Tak for info ! Heldigvis har de ikke været på radiatoren før...så det kan ikke skyldes det. Jeg må ned med dem og høre, hvad de siger til det

Anmeld

21. januar 2015

GUSO

FruJacobsen skriver:

Tak for info ! Heldigvis har de ikke været på radiatoren før...så det kan ikke skyldes det. Jeg må ned med dem og høre, hvad de siger til det

Du skal da have et par nye  

Anmeld

21. januar 2015

Jibbe

Vi har de samme støvler og her fejler de intet. Jeg ville teste dem selv og hvis der trænger vand ind ville jeg klage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.