Utætte vinterstøvler fra ECCO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.720 visninger
15 svar
3 synes godt om
21. januar 2015

FruJacobsen

Hej piger

Min søn har disse vinterstøvler fra ECCO:

http://www.starsko.dk/vare/2622-ecco-753501-58606-biom-hike-infant-

Da jeg henter ham forleden fortæller dagplejemor mig, at hans strømper var sjaskvåde efter at de havde gået tur og støvlerne stod nu til tørre på radiatoren - de var helt gennemblødte!

Jeg har altid haft god erfaring med ECCO - både vinterstøvler og almindelige sko plejer vi at købe fra dem til vores børn. Derfor vil jeg spørge jer, om I har oplevet lignende med lige præcis denne støvle? Eller har vi bare været uheldige :/ jeg forventer, at når jeg betaler 750kr. for en støvle, at den så holder tæt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Der kan jo ha' løbet vand ind i støvlen, hvis han har sat sig i en vandpytte fx :-)

//Mette

Anmeld

21. januar 2015

L&V

Tænker at med små børn ka alt ske og med alt det vand ja så ska der nok ik så meget til og det er jo ik en støvle der sidder til på foden

Anmeld

21. januar 2015

Mor1986

husker du at give dem imprægnering?

Det skal de gerne have flere gange i løbet af vinteren. jeg giver gerne min datters en gang om ugen hvis vejret har været vådt og sjasket

Anmeld

21. januar 2015

FruJacobsen

MKBP skriver:

Der kan jo ha' løbet vand ind i støvlen, hvis han har sat sig i en vandpytte fx :-)

//Mette

Ja, jeg spurgte også ind til det - men denne dag havde de kun gået en tur rundt i byen og desuden går flyverdragten jo ned over støvlen, så der skal meget til, hvis der skal komme vand ind, når de bare er på en gåtur...

Anmeld

21. januar 2015

FruJacobsen

Mor1986 skriver:

husker du at give dem imprægnering?

Det skal de gerne have flere gange i løbet af vinteren. jeg giver gerne min datters en gang om ugen hvis vejret har været vådt og sjasket

Ja, de har fået nogle gange. Han har ikke haft dem på særlig meget, så har ikke gjort det en gang om ugen...

Anmeld

21. januar 2015

FruJacobsen

L&V skriver:

Tænker at med små børn ka alt ske og med alt det vand ja så ska der nok ik så meget til og det er jo ik en støvle der sidder til på foden

Skal de sidde til for at være tætte?? Man kan jo spænde dem til om benet med snoren øverst på støvlen. Selvfølgelig kan alt ske med sne og sjap, men er også derfor, at jeg køber noget, som jeg regner med er kvalitet og kan holde ham tør. Har som sagt altid købt ECCO og har ALDRIG oplevet, at de er blevet så våde før...

Anmeld

21. januar 2015

L&V

FruJacobsen skriver:

Skal de sidde til for at være tætte?? Man kan jo spænde dem til om benet med snoren øverst på støvlen. Selvfølgelig kan alt ske med sne og sjap, men er også derfor, at jeg køber noget, som jeg regner med er kvalitet og kan holde ham tør. Har som sagt altid købt ECCO og har ALDRIG oplevet, at de er blevet så våde før...

Det gør da sansynligheden for at vand og stab trænger ind mindre når de sidder til. Er de goretex behandlet og impræneret? Hvis du ik mener støvlen lever op til forventningerne må du jo ned og reklamere

Anmeld

21. januar 2015

spj

Jeg har også altid købt ecco støvler til mine børn. Dog ikke lige den model. 

uanset hvor våde støvlerne har været uden på, har mine børn aldrig haft våde fødder. 

Der hvor jeg køber sko, sagde ekspedienten at ecco lover 100 % vandtætte støvler. Så jeg synes du skal gå ned hvor du har købt dem og snakke med dem. 

Jeg overvejede støvler i et andet mærke, men så sagde hende i butikken at hun var ret sikker på jeg ville fortryde mit køb, fordi det andet mærke ikke lover noget med vandtætheden. Men hvis jeg fik problemer med eccos skulle jeg bare komme ned med dem også ville jeg få nogle nye.

Anmeld

21. januar 2015

GUSO

Har altid haft ecco også i år dog ikke den model, en huske regel er at man skal imprægnerer støvlen med 3 "lag" inden brug og så efterfølgende ca 1 gang om ugen ved alm brug, støvler ned goretex må aldrig stilles til tørre på en radiator eller lignende det ødelægge goretexen og så er de ikke vandtætte  længere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.