Vågen pr gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Wik

Min pige er vågen en halv til en hel time i de tidlige morgen timer, så 3 timer mellem 10-13.00 også sover hun det meste af eftermiddagen for så at vågne et par timer om aftenen. 

Min nummer 2 sov den første måned væk næsten.

Og den første synes jeg aldrig sov, og meget korte lure, men tilgengæld godt om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Wik

Hov min yngste jeg skriver om først er 3 uger gammel

Anmeld

23. januar 2015

Emisoph

Min datter var nærmest konstant vågen fra hun var to uger og så frem.. Hun skulle have hjælp til at geare ned og falde i søvn, så vi svøbte hende og lagde en stofble over hovedet og gik rundt til hun sov. Det virkede en måneds tid, derefter investerede vi i en bæresele og den faldt hun i søvn i efter ca 15 min, så kunne jeg klikke selen af og lægge mig stille på sofaen med hende på brystet, så sov hun gerne 3 timer.. Hvis jeg lagde hende i lift eller lignende kunne jeg være 100% sikker på, at hun vågnede efter 5 min!

I dag er hun 4,5 måned, kan stadig ikke geare ned selv og finde ro, men det er meget lettere nu efter vi har købt slyngevuggen 10 min i den og hun sover.

Og så skal du ikke bekymre dig om at give baby dårlige vaner med f.eks at skulle vugges, bæres, lulles i søvn, uanset hvad nogen måtte sige.. Søvn er så ufattelig vigtigt for de smås udvikling og ingen voksen jeg er stødt på endnu, har haft behov for at blive vugget i søvn

Anmeld

24. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Det kunne være jeg skulle prøve det

Hanblir nemlig så overtræt af ikke at sove lidt om dagen at han blir så ulykkelig.

Hvor længe går der, før du forsøger ar putte ham første gang? 

Anmeld

24. januar 2015

Anonym trådstarter

Emisoph skriver:

Min datter var nærmest konstant vågen fra hun var to uger og så frem.. Hun skulle have hjælp til at geare ned og falde i søvn, så vi svøbte hende og lagde en stofble over hovedet og gik rundt til hun sov. Det virkede en måneds tid, derefter investerede vi i en bæresele og den faldt hun i søvn i efter ca 15 min, så kunne jeg klikke selen af og lægge mig stille på sofaen med hende på brystet, så sov hun gerne 3 timer.. Hvis jeg lagde hende i lift eller lignende kunne jeg være 100% sikker på, at hun vågnede efter 5 min!

I dag er hun 4,5 måned, kan stadig ikke geare ned selv og finde ro, men det er meget lettere nu efter vi har købt slyngevuggen 10 min i den og hun sover.

Og så skal du ikke bekymre dig om at give baby dårlige vaner med f.eks at skulle vugges, bæres, lulles i søvn, uanset hvad nogen måtte sige.. Søvn er så ufattelig vigtigt for de smås udvikling og ingen voksen jeg er stødt på endnu, har haft behov for at blive vugget i søvn

Rart at vide for nogen gang hjælper det kun at vugge ham i hans vugge. Så falder han vil ro. Desværre vågner ham så snart den står stille.

Har det fint med ham er mere vågen men hele dagen er hårdt for ham at være vågen. Så håbet jeg kan finde en løsning på at han kan sove nogle timer

Anmeld

24. januar 2015

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvor længe går der, før du forsøger ar putte ham første gang? 

Hvad mener du med hvor længe der går?

Anmeld

24. januar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Fra han vågner om morgen, vil jeg gætter på. Altså den første lur.

Vi har sådan en gynge/svingestol(noget i den her retning) http://www.bing.com/images/search?q=chicco+gynge&FORM=HDRSC2#view=detail&id=F2AB66784E64053BAC9BE0D912C1651C9C93E10B&selectedIndex=0 (håber det er rigtige billede) som selv kan gynge(kan vores i hvert fald), når man sætter den i gang og så er der musik til.. Den er meget beroligende og den lille har sovet i den..

Anmeld

24. januar 2015

M (:

Anonym skriver:

Hvor længe går der, fra han vågner om morgenen/efter powernap og til du forsøger at putte ham igen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.