Vågen pr gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvor længe er jeres små vågen pr gang?

Min lille på syv uger er meget vågen i løbet af dagen. Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2015

missehxx

Den første måned søn min søn 24 timer i døgnet. Fra han var 1-5 mdr kunne han maks holde sig vågen 2 timer af gangen. Nu er han 8 mdr og sover 14-15 timer i døgnet. Det er vigtigt for deres udvikling at de får søvn nok ��

Anmeld

21. januar 2015

Papillon

Jeg har en pige, der altid har været meget vågen i løbet af dagen, og dårlig til at sove lange lure om dagen. Til gengæld har hun sovet glimrende om natten fra helt lille 

Jeg kan desværre ikke huske, hvordan hun sov i en alder af 7 uger. Men det er ikke usædvanligt. Så længe de trives med det.

Anmeld

21. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvor længe er jeres små vågen pr gang?

Min lille på syv uger er meget vågen i løbet af dagen. Er det normalt?

Hvor meget er meget? Og hvor længe sover han når han bliver lagt til natten? 

Anmeld

21. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor meget er meget? Og hvor længe sover han når han bliver lagt til natten? 

Han sover sammenlagt om dagen højst en time. Har prøvet alt men han vågner lyn hurtigt igen. Til gengæld når vi når 20-22 tid så sover han som en sten og det gerne i 5 timer ca. Og så går der 3 timer igen til han vågner. Så han er sådan ca meget vågen fra 10 til 20-22.

Anmeld

22. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vil han heller ikke sove hvis du triller en tur i barnevognen? 

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Vil han heller ikke sove hvis du triller en tur i barnevognen? 

Nej. Det kan ske en enkel gang men ellers nej så snart den står stille er han vågen

Anmeld

22. januar 2015

Papillon

Anonym skriver:

Nej. Det kan ske en enkel gang men ellers nej så snart den står stille er han vågen

Åh det er så hårdt! Vi har været der, og bare roligt, det går over med alderen 

Vil han sove med dig i sengen om dagen? Måske på dig? Eller i strækvikle? Jeg ved godt, det ikke er optimalt, men nogle børn er sådan. Ellers kan en slyngevugge måske være en løsning.

Vores pige begyndte først at kunne sove selv i sengen eller barnevognen stående stille, da hun var omkring 4 måneder.

Anmeld

22. januar 2015

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Åh det er så hårdt! Vi har været der, og bare roligt, det går over med alderen 

Vil han sove med dig i sengen om dagen? Måske på dig? Eller i strækvikle? Jeg ved godt, det ikke er optimalt, men nogle børn er sådan. Ellers kan en slyngevugge måske være en løsning.

Vores pige begyndte først at kunne sove selv i sengen eller barnevognen stående stille, da hun var omkring 4 måneder.

Det kunne være jeg skulle prøve det

Hanblir nemlig så overtræt af ikke at sove lidt om dagen at han blir så ulykkelig.

Anmeld

23. januar 2015

Mettefpigen

Åhh jaa... Da bassen var 7 uger var han vågen næsten hele tiden.. Han sov ca 10-20 min af gangen og ca 2-3 timer om natten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.