Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Troldemommi skriver: Lægerne er så dygtige da har 100% styr på hvad de laver, held og lykke og herfra du skal jo være nervøs, det er dit job som mor Monica
Lægerne er så dygtige da har 100% styr på hvad de laver, held og lykke og herfra
du skal jo være nervøs, det er dit job som mor
Monica
Ja, det kan man nok ikke undgå - men synes bare næsten det er ulideligt!
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Ved ikke noget om det, men ville ikke gå uden at give dig et knus. Held og lykke med hende i morgen
Ved ikke noget om det, men ville ikke gå uden at give dig et knus.
Held og lykke med hende i morgen
Tusind tak for det
Håbet det er gået godt
Beklager alle jeg ikke har fået svaret!
Det har været lidt hektisk og der er stødt nogle problemer til.
Jeg kommer med en ordentlig update når vi er på den anden side!
AnnaKJ skriver: I morgen skal vi møde ind på sygehuset hvor min datter på 5 år skal opereres. Hun er multihandicappet og har hofteskred i begge sider, dvs. at det er en tosidet hofteoperation. Og jeg er simpelthen panisk! Dels fordi, at der jo altid er en risiko, men også fordi at hun jo er en mere skrøbelig pige i forhold til "normale" børn. Hun har oveni epilepsi og flere anfald dagligt. Det er første gang hun skal igennem så lang og hård en operation. Hun har været igennem et par mindre hvor hun fik anlagt en mavesonde, men der blev hun kun lagt til at sove med en maske - denne gang snakker vi rigtig narkose. Jeg er så bange og nervøs! Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har erfaringer med operationer af deres børn? Hvordan taklede i nerverne osv.?
I morgen skal vi møde ind på sygehuset hvor min datter på 5 år skal opereres.
Hun er multihandicappet og har hofteskred i begge sider, dvs. at det er en tosidet hofteoperation.
Og jeg er simpelthen panisk! Dels fordi, at der jo altid er en risiko, men også fordi at hun jo er en mere skrøbelig pige i forhold til "normale" børn. Hun har oveni epilepsi og flere anfald dagligt.
Det er første gang hun skal igennem så lang og hård en operation. Hun har været igennem et par mindre hvor hun fik anlagt en mavesonde, men der blev hun kun lagt til at sove med en maske - denne gang snakker vi rigtig narkose.
Jeg er så bange og nervøs!
Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har erfaringer med operationer af deres børn? Hvordan taklede i nerverne osv.?
Åh stakkels pige Jeg har selv en pige som er multihandicappet har epilepsi og en hofte der hopper ind og ud som det passer den. Hun skulle ha haft en hofteoperation der lagde hende til at sove med maske og så kom hun i fuld narkose da jeg var gået ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128