køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

debbie19

Wampires skriver:

Altså udfra brugsanvisningen er det en okay maskine hvis du laver meget med boller og sådan

Den kan klare hele 1500g mel pr. tur og det er faktisk en del når man tænker på at min fra Melissa lige akkurat kunne klare 800g før den begyndte at blive varm...

Det ligner også et okay piskeris der er med...

I forhold til prisen vil jeg sige det ser godt ud som en løsning frem til at du kan spare op til en der er bedre

jeg synes også den ser robust ud og kan ligge 100 kr af hver mdr til en anden maskine så vis det er noget der brænder sammen kort tid efter så der jo stadigvæk garanti på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

DortheL

debbie19 skriver:

ja det er jeg og har også kigged derinde 

Okay :-) Min bedstemor købte nemlig en derinde, til en ret god pris. :-) 

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

DortheL skriver:

Okay :-) Min bedstemor købte nemlig en derinde, til en ret god pris. :-) 

de ligger lidt højt for de har tilbud på 1 til 1000 kr men den har rigtig dårlig anmeldelser

Anmeld

20. januar 2015

dpb

debbie19 skriver:

hej tak for svar

den kendwood er der alt for meget unødvendig tilbehør med og prissen er 1299 og den er kun på 900 watt  men ellers godt bud 

Så godt den kun er på 900Watt, men ligeså snart de kommer over de 1000watt stiger prisen også betydeligt og tænker 900watt muligvis kunne klare det ok...

For mig ville det ikke være unødvendigt med det ekstra udstyr, da jeg i forvejen ønsker mig et råkostapparat til min maskine  men det er jo smag og behag... som sagt så ville jeg hellere give det mere (altså de 1299,-) end få et apparat der ikke holder til det, det skal bruges til  men det er jo igen smag og behag

Hvilken maskine havde du før?

Qnuz

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

dpb skriver:

Så godt den kun er på 900Watt, men ligeså snart de kommer over de 1000watt stiger prisen også betydeligt og tænker 900watt muligvis kunne klare det ok...

For mig ville det ikke være unødvendigt med det ekstra udstyr, da jeg i forvejen ønsker mig et råkostapparat til min maskine  men det er jo smag og behag... som sagt så ville jeg hellere give det mere (altså de 1299,-) end få et apparat der ikke holder til det, det skal bruges til  men det er jo igen smag og behag

Hvilken maskine havde du før?

Qnuz

hehe ja men 1299 er bare rigtig mange penge og har kun 750 kr fordi jeg har haft fødselsdag og kan kun ligge omkring 100 kr fra hver mdr  

jeg havde en braun k3000 men alt det udstyr fyldte bare og den var så elendig du kunne ikke gøre den ren for der var små huller som dej osv satte sig i  og dej dimsen sad nede i maskinen så dejen røg ind under krogen og satte sig fast.. den kan abesoult ikke anbefales 

Anmeld

20. januar 2015

HVPigen

Jeg fik min første køkkenmaskine af min dejlige kæreste i julegave. 
det var en royal 1800 og den er simpelhent super rent.
den har 1800 watt og kan sagtens køre dej.
den er jeg ihvertefald super glad for.

Den kan købes på coop.dk  

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

HVPigen skriver:

Jeg fik min første køkkenmaskine af min dejlige kæreste i julegave. 
det var en royal 1800 og den er simpelhent super rent.
den har 1800 watt og kan sagtens køre dej.
den er jeg ihvertefald super glad for.

Den kan købes på coop.dk  

har set den den koster bare 2500 kr 

Anmeld

20. januar 2015

LJMNA

Jeg har en billig model fra netto, og den fungere da til de kager og lyse boller jeg en gang imellem laver men det er så ogs det :/ 

hvad med den fx? 

http://www.davidsenshop.dk/pi/ROYAL_1200_KØKKENMASKINE_GRÅ_MAT_42029_10731_.aspx

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

20. januar 2015

debbie19

LJMNA skriver:

Jeg har en billig model fra netto, og den fungere da til de kager og lyse boller jeg en gang imellem laver men det er så ogs det :/ 

hvad med den fx? 

http://www.davidsenshop.dk/pi/ROYAL_1200_KØKKENMASKINE_GRÅ_MAT_42029_10731_.aspx

http://www.davidsenshop.dk/pi/ROYAL_1800_K%C3%98KKENMASKINE_NY_SORT_MAT_42039_10167_2363.aspx må vente nogle måneder og spare op til denne for den er lækker stor i skål  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.