køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2015

debbie19

Wampires skriver:

Jeg vil sige at hvis du gerne vil bage brød så skal du minimum have 800 watt ellers brænder den hurtigt sammen i gearene...

(lessonlearned med min håndmixer der nu konstant er i overgear og ikke kan bruges til f.eks. pandekagedej uden at det sprøjter over alt )

Husk at kigge efter hvor meget mel den max kan klare ad gangen...

og hvor stor en skål der er til...

køb IKKE en MELISSA... Deres kundeservice stinker og de kan ikke få reservedele hjem... Det er ikke Dansk Supermarkeds skyld, da MELISSA har deres egen leverandør og eget værksted... Gudskelov for en fantastisk medarbejder der sørgede for de lige fik en ordentlig opsang og jeg fik mine penge tilbage da de ikke kunne levere et nyt piskeris til min maskine og den var ikke en gang et år gammel...

har kig på denne 

http://www.harald-nyborg.dk/p8471/sm168-roeremaskine?utm_source=eniro&utm_medium=cpc&utm_campaign=eniro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Manna

har du overvejet brugt? Den blå avis eller gul og gratis?

Anmeld

19. januar 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

I min verden er pengene spildt ved at købe noget halvt som du (i mine øjne) er igang med. Hvis du skal bage så meget vil jeg på INGEN måde købe en så billig og måske meget dårlig kvalitet. Jeg vil klart anbefale dig at spare op til en ordentlig maskine der måske holder 10-15 år eller meget mere. Har selv en Kenwood Major købt på tilbud til 2700 kr mener jeg med masser af udstyr, bl.a. 2 skåle. Den har 800 watt og mener den kan klare op til 1,5 kg mel MAX - så du skal overveje hvor store portioner du bager da maskinen ellers vil brænde sammen for hurtigt. Det er også en maskine hvor du formentlig altid vil kunne få reservedele og nye dejkroge, pisker osv til.

Så måske du har noget du kan sælge så du hurtigere får sparet op til maskinen.

Håber du finder en god løsning som du bliver glad for :-)

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

Manna skriver:

har du overvejet brugt? Den blå avis eller gul og gratis?

når det kommer til elektronik så køber jeg ikke brugt det synes jeg nemlig er farligt da du ikke altid kan se tilstanden og ikke altid ved hvor længe tingene fungere så vil jeg heller købe en billig som der er garanti på

Anmeld

19. januar 2015

debbie19

Jegermoar skriver:

I min verden er pengene spildt ved at købe noget halvt som du (i mine øjne) er igang med. Hvis du skal bage så meget vil jeg på INGEN måde købe en så billig og måske meget dårlig kvalitet. Jeg vil klart anbefale dig at spare op til en ordentlig maskine der måske holder 10-15 år eller meget mere. Har selv en Kenwood Major købt på tilbud til 2700 kr mener jeg med masser af udstyr, bl.a. 2 skåle. Den har 800 watt og mener den kan klare op til 1,5 kg mel MAX - så du skal overveje hvor store portioner du bager da maskinen ellers vil brænde sammen for hurtigt. Det er også en maskine hvor du formentlig altid vil kunne få reservedele og nye dejkroge, pisker osv til.

Så måske du har noget du kan sælge så du hurtigere får sparet op til maskinen.

Håber du finder en god løsning som du bliver glad for :-)

fordi jeg ikke kan spare op forløbelig og mangler en maskine meget..

nej har intet jeg kan sælge ..

alt blev næsten solgt for 1½ år siden da vi nær var røget ud af lejelighed osv pga kæmpe uventet regninger 

Anmeld

20. januar 2015

dpb

debbie19 skriver:

min kære køkkenmaskine stod af den 11 jan

den er også slidt op bager gerne 3-4 gange i ugen 

pengene er overhoved ikke til at skulle give flere tusind kroner for en ny...

jeg har fundet en i kvickly til 500 kr normal pris er 799..

den har kun en motorwatt på 600 og er lidt i tvivl om det er noget bras det er nemlig en linea.. ville i vente? eller kaste jer ud i det.. 

den ligner lidt at plastisk dimserne nemt går i stykker men har jo kun set den ude på kassen...

jeg bager ofte tunge grove deje..

men kan se nogle af de helt dyre maskiner også ligger på 600-950 motorwatt Råd søges 

Personligt ville jeg nok ikke turde løbe an på den fra Kvickly... ej, heller den fra harald Nyborg... Men det er jo selvfølgelig nok bare mig...

Jeg ville egentlig også anbefale min. 1000watt under normale omstændigheder...

Men kiggede lige lidt rundt og faldt over denne kenwood: http://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kokkenmaskiner-foodprocessor/KM282/kenwood-prospero-kokkenmaskine-km282?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK#

Og tror at hvis jeg skulle finde en billig maskine blev det nok den. Der også en del udstyr med i forhold til den fra harald skrald.

Qnuz 

Anmeld

20. januar 2015

DortheL

Er du medlem af Coop? På deres webshop har de sommetider gode køkkenmaskiner på bud ��

Anmeld

20. januar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
debbie19 skriver:

har kig på denne 

http://www.harald-nyborg.dk/p8471/sm168-roeremaskine?utm_source=eniro&utm_medium=cpc&utm_campaign=eniro

Altså udfra brugsanvisningen er det en okay maskine hvis du laver meget med boller og sådan

Den kan klare hele 1500g mel pr. tur og det er faktisk en del når man tænker på at min fra Melissa lige akkurat kunne klare 800g før den begyndte at blive varm...

Det ligner også et okay piskeris der er med...

I forhold til prisen vil jeg sige det ser godt ud som en løsning frem til at du kan spare op til en der er bedre

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

dpb skriver:

Personligt ville jeg nok ikke turde løbe an på den fra Kvickly... ej, heller den fra harald Nyborg... Men det er jo selvfølgelig nok bare mig...

Jeg ville egentlig også anbefale min. 1000watt under normale omstændigheder...

Men kiggede lige lidt rundt og faldt over denne kenwood: http://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kokkenmaskiner-foodprocessor/KM282/kenwood-prospero-kokkenmaskine-km282?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK#

Og tror at hvis jeg skulle finde en billig maskine blev det nok den. Der også en del udstyr med i forhold til den fra harald skrald.

Qnuz 

hej tak for svar

den kendwood er der alt for meget unødvendig tilbehør med og prissen er 1299 og den er kun på 900 watt  men ellers godt bud 

Anmeld

20. januar 2015

debbie19

DortheL skriver:

Er du medlem af Coop? På deres webshop har de sommetider gode køkkenmaskiner på bud ��

ja det er jeg og har også kigged derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.