(marts) skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Misjelle

louisepigen23 skriver:

det var det ikke... hun troede bare det var tandknopper

Sådan nogle har vi også masser af her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Nææ jeg spurgte om det samme hi hi han har en masse bitte små røde knopper om munden og på kinderne og de kaldes tandknopper det må vel være når de ved at få tænder tror jeg det passer med tænder her. andet ved jeg faktisk ikke spurgte ikke rigtig til det hun sagde hvad det var og jeg sagde oki ha ha. 

Så har Lina også tandknopper - jeg vidste dog ikke, at det var det. Der er dog ingen tænder på vej

Anmeld

3. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Så har Lina også tandknopper - jeg vidste dog ikke, at det var det. Der er dog ingen tænder på vej

De kommer af savl ... når bebserne er ved at få tænder savler de ekstra meget og får derfor rigtig mange "tandknopper". Linus har heller ikke nogen tænder på vej af hvad jeg kan se og mærke, men han savler en del .

Anmeld

3. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

De kommer af savl ... når bebserne er ved at få tænder savler de ekstra meget og får derfor rigtig mange "tandknopper". Linus har heller ikke nogen tænder på vej af hvad jeg kan se og mærke, men han savler en del .

Lina savler også en del og knopper sidder kun omkring munden. Så fik jeg en forklaring på det

Anmeld

3. september 2009

Kisser1977

Hej med jer.
Ja vi kan bekræfte at det er muligt at få skoldkopper når man er 5 mdr, vores Karoline fik det af storebror der går i vuggestue da hun var 2 mdr gammel... jeg håbede ind til det sidste at hun ville være beskyttet af antistoffer fra modermælk-meeen nej!!:-) og det dumme er at når de får det under 3 mdr gammel så kan de ikke danne antistoffer imod det- så det betyder vi kan være heldige at hun får det en gang til i vuggestuen:-)
hun var ikke sådan særlig mærket af det, jo havde en masse af de blærer i hovedbundet og feber, men det var værst med vores søn på 22 mdr.

Så egentligt håber jeg for jer jeres barn får det nu, 5 mdr gammel så er det overstået. jo mindre de er jo mindre påvirket af det skulle de blive.

MVH Kristine
og Karoline 090309

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.