(marts) skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. august 2009

louisepigen23

Ved ikke om de kan få skoldkopper når de er så små, men Marcus har fået nogle små røde pletter mest i hovedet og en på hånden og en på fingeren... Han har dog ikke feber endnu... men kan ikke lade være med at tænke på om det kan være begyndende skoldkopper eller nældefeber... Kan de få skoldkopper når de kun er 5 mdr?

Nå men skal alligevel til 5 mdrs undersøgelse med ham på mandag så hvis han ikke får feber i løbet af weekenden, må hun jo lige se på ham

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, man kan godt få skoldkopper når man kun er 5 mdr. Du er ikke i tvivl om det, hvis det er skoldkopper. Men hvis han ikke har fået feber er det helt sikkert ikke det.

Du kan evt. læse mere om skoldkopper her http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=295/sprog=1/grp=2/menu=1/

for, at det ikke er det

Anmeld

28. august 2009

finkedinke

Katja... skriver:

Ja, man kan godt få skoldkopper når man kun er 5 mdr. Du er ikke i tvivl om det, hvis det er skoldkopper. Men hvis han ikke har fået feber er det helt sikkert ikke det.

Du kan evt. læse mere om skoldkopper her http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=295/sprog=1/grp=2/menu=1/

for, at det ikke er det

ej altså
Jeg skulle lige til at henvise til den samme side som dig hihi
Det er den jeg altid bruger når jeg er i tvivl om noget.
Har du bemærket at det er de samme der laver tilsvarende oplysninger til lægevagtens hjemmeside der ligner til forveksling?!. Jeg regner den for at være ret pålidelig.

Anmeld

28. august 2009

MoarHvidovre

finkedinke skriver:

ej altså
Jeg skulle lige til at henvise til den samme side som dig hihi
Det er den jeg altid bruger når jeg er i tvivl om noget.
Har du bemærket at det er de samme der laver tilsvarende oplysninger til lægevagtens hjemmeside der ligner til forveksling?!. Jeg regner den for at være ret pålidelig.

Det var da godt nok pudsigt. Men det er som regel også den hjemmeside, at jeg bruger når jeg er i tvivl om noget.

Jeg har aldrig brugt lægevagtens hjemmeside - jeg var slet ikke klar over, at der fandtes en  

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

louisepigen23 skriver:

Ved ikke om de kan få skoldkopper når de er så små, men Marcus har fået nogle små røde pletter mest i hovedet og en på hånden og en på fingeren... Han har dog ikke feber endnu... men kan ikke lade være med at tænke på om det kan være begyndende skoldkopper eller nældefeber... Kan de få skoldkopper når de kun er 5 mdr?

Nå men skal alligevel til 5 mdrs undersøgelse med ham på mandag så hvis han ikke får feber i løbet af weekenden, må hun jo lige se på ham

Knus Louise

Hej.. fandt du ud af om det var skoldkopper den bette havde ?

Anmeld

2. september 2009

louisepigen23

Dutte84 skriver:

Hej.. fandt du ud af om det var skoldkopper den bette havde ?

det var det ikke... hun troede bare det var tandknopper

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

louisepigen23 skriver:

det var det ikke... hun troede bare det var tandknopper

Tandknopper... Har jeg aldrig hørt før...

Anmeld

2. september 2009

Diana...

Lucas har os tandknopper   

Klem

Anmeld

2. september 2009

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Lucas har os tandknopper   

Klem

Nu spørger jeg sikkert dumt: men hvad er tandknopper??

Anmeld

3. september 2009

Diana...

Katja... skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt: men hvad er tandknopper??

Nææ jeg spurgte om det samme hi hi han har en masse bitte små røde knopper om munden og på kinderne og de kaldes tandknopper det må vel være når de ved at få tænder tror jeg det passer med tænder her. andet ved jeg faktisk ikke spurgte ikke rigtig til det hun sagde hvad det var og jeg sagde oki ha ha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.