3 stole på bagsædet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Pigent

Med tvillinger på vej og en på 2 år i forvejen, skal vi ud og finde autostole der alle sammen kan være på bagsædet. Vores bil kan ikke have autostole på forsædet, da airbag'en ikke kan slåes fra. Vi har en Ford Focus stationcar fra 2012.

Andre derude der har stået i samme situation og har løst det ved et bestemt stolemærke? I først omgang drejer det sig om at finde 2 autostole med isofix str. 0 - ? og en med isofix str. 9 - ?

Den store har pt. en cybex sirona som desværre fylder rigtig meget i breden pga. dens fede funktioner. Vi er dog klar over at den nok også skal skiftes for at det kan lykkes! 

Kom gerne med alle jeres gode råd!! 

Hvad med jeres søn kommer i en bagudvendt også altså en 9-18 eller 9-25 kg? Rømer Max Fix skulle ikke fylde så meget som andre bagudvendte. 

Prøv at kig her  http://www.sikkerautostol.dk/montering-3-pa-tvaers3-across-fittings/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Miss BananaHammock

Minapril2015 skriver:

Kan man ikke vende de 2 smås bagud, så ryggen fylder foran sæderne istedet på sæddet.?  

Som en anden også skriver, så skal de være bagudvendte når de er så små, så jo det kommer nok til at give lidt mere plads de første 9 måneder ca. 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Vi har i min venindes bil haft en cybex sirona, en cybex aton og en tredje autostol, jeg ikke husker navnet på, på bagsædet i en Skoda Octavia stationcar. Så det er ikke umuligt selvom man har sirona (: 

Har I så haft den vendte forud eller bagud? Altså Sirona'en? 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

Pigent skriver:

Hvad med jeres søn kommer i en bagudvendt også altså en 9-18 eller 9-25 kg? Rømer Max Fix skulle ikke fylde så meget som andre bagudvendte. 

Prøv at kig her  http://www.sikkerautostol.dk/montering-3-pa-tvaers3-across-fittings/

Sironaen er en bagudvendt, som også kan vende forud. Han ville ikke acceptere at sidde bagudvendt fra ca. 1,5år så vi måtte vende den forud. Men ellers en god ide! 

Anmeld

18. januar 2015

(august)

Tag ud og prøv. 

Vi har selv tre på bagsædet i en Peugeot 5008. 

Vi har en 0-? Bagudvendt, en rømer King 9-18kg forudvendt, og mener også det er en rømer 15-36kg forudvendt. 

Det tog mig 30 min sammen med en ekspedient i BabySam at finde den løsning som passede til vores bil. 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

(august) skriver:

Tag ud og prøv. 

Vi har selv tre på bagsædet i en Peugeot 5008. 

Vi har en 0-? Bagudvendt, en rømer King 9-18kg forudvendt, og mener også det er en rømer 15-36kg forudvendt. 

Det tog mig 30 min sammen med en ekspedient i BabySam at finde den løsning som passede til vores bil. 

Fedt! Bare det at det kan lade sig gøre er positivt. Så er der håb forude!  Jeg har en lille Ford Ka - men den får vi nok aldrig 3 stole ind i!  hehe! Det må nøjes med at være i vores stationcar! 

Anmeld

18. januar 2015

M (:

Har I så haft den vendte forud eller bagud? Altså Sirona'en? 

Bagud, og den stod i den ene side. Så var der en fredmadvendt stol i midten og babystolen i den anden side. Der kunne nok godt have været to sironaer og en fredmadvendt i stedet. (: 

Anmeld

18. januar 2015

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Bagud, og den stod i den ene side. Så var der en fredmadvendt stol i midten og babystolen i den anden side. Der kunne nok godt have været to sironaer og en fredmadvendt i stedet. (: 

Fedt! Vi må ud og prøve i den lokale ønskebørn! 

Anmeld

18. januar 2015

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Fedt! Vi må ud og prøve i den lokale ønskebørn! 

Ja, i må prøve jer frem (: 

Anmeld

19. januar 2015

Pigent

Miss BananaHammock skriver:

Sironaen er en bagudvendt, som også kan vende forud. Han ville ikke acceptere at sidde bagudvendt fra ca. 1,5år så vi måtte vende den forud. Men ellers en god ide! 

Håber i finder en løsning  Ville da være rart hvis i kunne bruge den i har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.