Ihh hvor det irriterer mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Er der andre end mig der har en mand der bare ikke får gjort tingene?? Jeg har termin om 10 dage og vi mangler stadig nogle småting inden baby's ankomst. 

Puslepladsen er inde på baby'så værelse og vi har stadig ikke fået en lampe op endnu så hvis vi ikke får den inden baby kommer skal jeg pusle baby i total mørke.

Uroen skal op at hænge over puslepladsen

Tremmesengen mangler at komme ind i vores soveværelse. Den skal bare rykkes derind. Den er ellers klar. 

Jeg er meget et planlægningsmenneske og han er mere den spontane type der tager en dag af gangen. Han siger selv at jeg stresser ham med alle de ting vi mangler og som jeg har sagt til ham mange gange at vi mangler at få gjort. Han bliver faktisk sur på mig når jeg nævner de ting. Jeg vil jo syntes det er rarest at have tingene gjort og klart inden baby kommer for når først baby er kommet så vil det være svært at få tid og overskud til de ting vi mangler. 

Men nu vil jeg prøve at lade være med at presse ham og så lade ham se at vi skulle have gjort tingene da jeg var gravid. Ellers må han gøre tingene når jeg er indlagt. 

Jeg havde med glæde gjort tingene selv hvis jeg bare kunne. 

Hvad tænker I?

Kender det!! Og hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste... Min kæreste kan bare ikke tage sig sammen og få det gjort... 

Jeg er også typen der godt kan lide at ordne tingene selv, men det er bare ikke alt man kan... Også bliver jeg rasende når han ikke bare får fingeren ud og får det gjort... 

Hvor bor du? Så skal jeg sku nok komme og hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Med lampen, så kan du jo tage puslepuden og ligge på jeres seng, på køkkenbordet, på badeværelsegulvet eller andre steder med lys. 

Du kunne jo os tage en ganske almindelig lampe og sætte i stikkontakten og ha på en stol, indtil manden får sat lampen om. 

Ser det som et ganske lille problem

Tremmesengen, så ville jeg da bare flytte den selv, så besværligt er det jo hellere ikke. 

Men hvis man ikke selv kan, så er det da bare og lige få en nabo, veninde, forældre eller svigerforældre til at lige hjælpe. 

Så er det lille problem klaret.

Men lampen er ikke engang købt ogsåå selvom jeg har sagt til ham mange gange at vi skal ud og købe en.

Ja, kunne godt tage puslepuden ud på badeværelsesgulvet men det er altså noget besværligt med mig på knæ flere gange i døgnet da et spædbarn jo skal skiftes mange gange. 

Og ja tremmesengen kan jeg nok også selv flytte men vil gerne have ham med på hvor den skal stå henne, samt er vores soveværelse ret lille så den skal nok løftes på et tidspunkt for at få ordentlig ind.

Anmeld

18. januar 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Kender det!! Og hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste... Min kæreste kan bare ikke tage sig sammen og få det gjort... 

Jeg er også typen der godt kan lide at ordne tingene selv, men det er bare ikke alt man kan... Også bliver jeg rasende når han ikke bare får fingeren ud og får det gjort... 

Hvor bor du? Så skal jeg sku nok komme og hjælpe

Ha ha, hvor er du sød  Jeg bor i Sønderjylland  

Han mener jeg stresser ham men man bliver da mere stresset af at have ting der hober sig op til sidst istedet for bare at få det gjort. Men han kan heller ikke kapere så mange ting på en gang så må på en måde kan jeg godt forstå at han bliver stresset når jeg ret tit ofte kommer og siger "vi skal lige huske det, og det, og det". 

Anmeld

18. januar 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Ha ha, hvor er du sød  Jeg bor i Sønderjylland  

Han mener jeg stresser ham men man bliver da mere stresset af at have ting der hober sig op til sidst istedet for bare at få det gjort. Men han kan heller ikke kapere så mange ting på en gang så må på en måde kan jeg godt forstå at han bliver stresset når jeg ret tit ofte kommer og siger "vi skal lige huske det, og det, og det". 

Okay der er måske lidt langt fra Sjælland

jamen det er fuldstændigt som min kæreste... Men de må bare lade være med at pive og komme igang det er jo det vi har dem for hehe 

Anmeld

18. januar 2015

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Okay der er måske lidt langt fra Sjælland

jamen det er fuldstændigt som min kæreste... Men de må bare lade være med at pive og komme igang det er jo det vi har dem for hehe 

Ja, det er nok liiige lidt for langt 

He he, ja. Bare træls at det skal være sådan.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.