Ihh hvor det irriterer mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
14 svar
3 synes godt om
18. januar 2015

Anonym trådstarter

Er der andre end mig der har en mand der bare ikke får gjort tingene?? Jeg har termin om 10 dage og vi mangler stadig nogle småting inden baby's ankomst. 

Puslepladsen er inde på baby'så værelse og vi har stadig ikke fået en lampe op endnu så hvis vi ikke får den inden baby kommer skal jeg pusle baby i total mørke.

Uroen skal op at hænge over puslepladsen

Tremmesengen mangler at komme ind i vores soveværelse. Den skal bare rykkes derind. Den er ellers klar. 

Jeg er meget et planlægningsmenneske og han er mere den spontane type der tager en dag af gangen. Han siger selv at jeg stresser ham med alle de ting vi mangler og som jeg har sagt til ham mange gange at vi mangler at få gjort. Han bliver faktisk sur på mig når jeg nævner de ting. Jeg vil jo syntes det er rarest at have tingene gjort og klart inden baby kommer for når først baby er kommet så vil det være svært at få tid og overskud til de ting vi mangler. 

Men nu vil jeg prøve at lade være med at presse ham og så lade ham se at vi skulle have gjort tingene da jeg var gravid. Ellers må han gøre tingene når jeg er indlagt. 

Jeg havde med glæde gjort tingene selv hvis jeg bare kunne. 

Hvad tænker I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

Eliza

Når jeg bliver træt af at vente... Begynder jeg bare at rode med hans værktøj, mens jeg babder højlydt. 

Så kan du tro, at kan få fingeren ud

Anmeld

18. januar 2015

L&V

Jeg havde nok bare gjord det selv. Og de ting jeg ik ku så som strøm havde jeg fået en ven eller lignende til. Det plejer være et godt skub

Anmeld

18. januar 2015

SandraXOXO

Det lyder rigtig frusterende og min mand kan også være sådan. Men Jeg begynder bare selv at ordne det, så plejer han at komme mig til undsætning, især hvis det er farlige ting som boremaskiner og lamper eller tunge ting der skal løftes. Han vil ikke ha jeg kommer tilskade. Måske din mand hjælper hvis du starter? Det vil jeg da næsten håbe for ellers er han da ubetænksom.  

Anmeld

18. januar 2015

Gabriel

Min mand er på præcis samme måde. Men jeg er meget typen "kan selv-vil selv" så da babys ting skulle ordnes gjorde jeg det selv. Ligesom med det meste andet. Men når jeg så ENDELIG gerne vil have ham til at gøre noget så sker der heller ikk en skid. Det er virkelig til at blive sindssyg over. 

Mit eneste råd er om ikke du har en ven, fareller en anden der kan hjælpe? Så kan du bagefter   smile til din kæreste og fortælle at du alligevel ikk havde brug for ham

Anmeld

18. januar 2015

Lisette W

Hvis min kæreste har lovet mig at gøre noget, og jeg ved han har tiden til det, så undlader jeg at lave de ting jeg står for. Så jeg laver for eksempel ikke aftensmad før han har lavet hvad han har lovet. Eller der bliver ikke vasket noget af hans tøj, for han gør jo heller de ting jeg beder ham om. Det virker Og så får han selvfølgelig af vide hvor dygtig han når opgaven er løst.  

Anmeld

18. januar 2015

Troldemommi

Når man er højgravid så må man gerne flippe lidt ud på ham  mon ikke det vil hjælpe lidt 

Monica 

Anmeld

18. januar 2015

EnGodMor

Med lampen, så kan du jo tage puslepuden og ligge på jeres seng, på køkkenbordet, på badeværelsegulvet eller andre steder med lys. 

Du kunne jo os tage en ganske almindelig lampe og sætte i stikkontakten og ha på en stol, indtil manden får sat lampen om. 

Ser det som et ganske lille problem

Tremmesengen, så ville jeg da bare flytte den selv, så besværligt er det jo hellere ikke. 

Men hvis man ikke selv kan, så er det da bare og lige få en nabo, veninde, forældre eller svigerforældre til at lige hjælpe. 

Så er det lille problem klaret.

Anmeld

18. januar 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det lyder rigtig frusterende og min mand kan også være sådan. Men Jeg begynder bare selv at ordne det, så plejer han at komme mig til undsætning, især hvis det er farlige ting som boremaskiner og lamper eller tunge ting der skal løftes. Han vil ikke ha jeg kommer tilskade. Måske din mand hjælper hvis du starter? Det vil jeg da næsten håbe for ellers er han da ubetænksom.  

Han hjalp mig faktisk da jeg ville til at begynde med at få tremmesengen op i højde igen og klar. Vi har en datter på 3 år i forvejen så den var "efterladt" efter hende. 

Men han blev alligevel lidt irriteret også selvom jeg sagde at så skulle jeg nok prøve selv at få den klargjort.

Anmeld

18. januar 2015

Anonym trådstarter

Gabriel skriver:

Min mand er på præcis samme måde. Men jeg er meget typen "kan selv-vil selv" så da babys ting skulle ordnes gjorde jeg det selv. Ligesom med det meste andet. Men når jeg så ENDELIG gerne vil have ham til at gøre noget så sker der heller ikk en skid. Det er virkelig til at blive sindssyg over. 

Mit eneste råd er om ikke du har en ven, fareller en anden der kan hjælpe? Så kan du bagefter   smile til din kæreste og fortælle at du alligevel ikk havde brug for ham

Nej, det har jeg desværre ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.