DianaMalou skriver:
ret dårligt faktisk .. føler lidt at de kan bestemme over mig og ik må have nogen som helst indflyelse på mit liv ..
er så på førtidspension ..
men derfro behøver kommunen ik blande sig smiler .. men skal jo være der de 2 uger (selvom jeg ik gider) bliver bare nød til at bide i det sure æble ..
også mener min kommune desværre at hvis jeg ik kan finde ud af det med den lille .. ( hvad jeg ved at jeg kan) så skal jeg på et spædbørnshjem .. må ik sige nej eller noget til kommunen for ellers tvagsfjerner de mit barn ..
er så forvirret over alt med kommunen lige for tiden
Jeg bliver nødt til at spørge dig om det e fordi du har/har haft svære psykiske problemer, eller har en voldsdom bag dig....... jeg kan ikke se hvorfor de ellers skulle bede dig om den slags...
DE ville også beholde min søster fordi hunvar ung, men jeg ventede udenfor døren mens hun fødte, og jeg var på stuen hos hende dagen efter.... Jeg lovede dem at hun kunne bo hos mig, eller min far, og vi ville så alle være der for hende, i døgndrift........
Min søster havde bestemt ikke behov for så meget hjælp, men det skulle til for at overtale sygehuset til at lade hende gå hjem....
Og jeg havde endda ingen børn, og var selv kun 21 dengang... de var sådan over for min søster fordi hun skulle være alene med barnet, kun var 19, og boede hos vores far (havde ikke egen lejlighed og intet job, kæresten og hende var uvenner, han var dog med til det sidste af fødslen) påntrods af at hun var fuldt ud i stand til at tage vare på en lille baby...
Hun var bare i kommunens søgelys, fordi hun har været et "problembarn" og blev anbragt på en institution da hun var ca. 13, og efterfølgende gik en klasse om på efterskole, og siden flyttede til min moster. Og så gik hun hen og blev gravid nogle år efter, mens hun var på kontanthjælp/gik på produktionsskole.
Jeg spørger ikke for at snage, men fordi jeg ikke kan råde dig, når jeg ikke ved hvorfor kommunen behandler dig sådan.
Jeg forstår ud fa dit indlæg, at du er uarbejdsdygtig, på trods af din unge alder, og deraf udleder jeg, at du jo må fejle et eller andet, som så holder dig i kommunens søgelys....
Har du slet ingen familie i nærheden af dig, som ville kunne støtte dig og evt. komme forbi dig dagligt efter du har født, så de kan hjælpe dig igang....?
Du kan bare svare på PB hvis du ikke har lyst til at lægge noget ud her....