Indlagt i flere dage efter fødsel ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.628 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. august 2009

DianaMalou

Efter jeg har født siger min kommune at jeg skal være indlagt i mindst 2 uger ..
er førstegangsfødende og skal føde til jan ..

er 23 når jeg skal føde .. min kommune siger det er pga at jeg er så ung ..
hvor længe må man være indlagt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Bubbi

Jeg er selv 22 år.
Jeg fødte på riget, og jeg var indlagt 2 dage. Så der lyder da underligt. Kommune kan vel heller ikke bestemme om der er senge plads til dig så længe?? Eller??

Hvordan har du det selv med det??

Anmeld

27. august 2009

DianaMalou

ret dårligt faktisk .. føler lidt at de kan bestemme over mig og ik må have nogen som helst indflyelse på mit liv ..

er så på førtidspension ..
men derfro behøver kommunen ik blande sig smiler .. men skal jo være der de 2 uger (selvom jeg ik gider) bliver bare nød til at bide i det sure æble ..
også mener min kommune desværre at hvis jeg ik kan finde ud af det med den lille .. ( hvad jeg ved at jeg kan) så skal jeg på et spædbørnshjem .. må ik sige nej eller noget til kommunen for ellers tvagsfjerner de mit barn ..
er så forvirret over alt med kommunen lige for tiden

Anmeld

27. august 2009

Cris

2 uger? Det er mærkeligt. Der plejer at være 2 døgne. Er det fordi du er syg? Er der en eller anden risiko for babien? Ellers er det lang tid og generelt er de glade at vi tager hjem så hurtigt som muligt, så der er plads til den næste.

Anmeld

27. august 2009

Bubbi

Det kan jeg godt forstå..
Desværre rammer der meget strenge opsyn, af og til de forkerte..

Men vend det til noget positivt..
Når der er gået et par mdr, og du bare bevist at du kan og bare sparker rø. som mor, så kan du råbe over skulderen..

HVAD SAGDE JEG!!!!

Ofte har de på sygehuset, gratis internet, hvis du har mulighed for at have en bærbar med. Så kan du evt også se en film når det lille pus sover så meget i starten..
En anden god ting ved at være der så længe, når vi skal se på det positive, er at du hurtigt har mulighed for at lære en masse andre mødre at kende hurtigt, og har mulighed for at få lavet en super godt netværk

Anmeld

27. august 2009

Ox.

DianaMalou skriver:

Efter jeg har født siger min kommune at jeg skal være indlagt i mindst 2 uger ..
er førstegangsfødende og skal føde til jan ..

er 23 når jeg skal føde .. min kommune siger det er pga at jeg er så ung ..
hvor længe må man være indlagt ?

Hmmm ... Jeg kunne selv bestemme hvornår jeg ville hjem, så tog hjem efter 2 dage .. jeg er 23, og det var min første .. det er da underligt de vil have du skal det ...

Anmeld

27. august 2009

DianaMalou

nej er ik syg , eller jeg lider af migræne som det eneste .. men kommunen siger at jeg behøver en masse hjælp og kan bare ik se problemet i noget som helst .. os pga at jeg er jo 23 når jeg føder så burde da være "voksen" nok til at kunne tage et ansvar for den lille ..

Anmeld

27. august 2009

Mira0911

Det lyder godt nok underligt... Og synes det er et dårligt argument at sige det er fordi du er ung...

Anmeld

27. august 2009

DianaMalou

Bubbi skriver:

Det kan jeg godt forstå..
Desværre rammer der meget strenge opsyn, af og til de forkerte..

Men vend det til noget positivt..
Når der er gået et par mdr, og du bare bevist at du kan og bare sparker rø. som mor, så kan du råbe over skulderen..

HVAD SAGDE JEG!!!!

Ofte har de på sygehuset, gratis internet, hvis du har mulighed for at have en bærbar med. Så kan du evt også se en film når det lille pus sover så meget i starten..
En anden god ting ved at være der så længe, når vi skal se på det positive, er at du hurtigt har mulighed for at lære en masse andre mødre at kende hurtigt, og har mulighed for at få lavet en super godt netværk

ja det er jo rigtig nok .. både det med at møde andre møder og det du skriver ..

tro mig jeg skal fandme nok sparke røv at kommunen vil sige at de tog meget fejl ang alle de ting jeg skal igemmen ..

Anmeld

27. august 2009

DianaMalou

Dutte84 skriver:

Det lyder godt nok underligt... Og synes det er et dårligt argument at sige det er fordi du er ung...

ja men kommunen tror ik jeg kan klare det bare fordi jeg er "ung" også på førtidspension .. kan måskr ik arb fuld tid men kan da passe et hjem og lave mad og give kærlighed .. har da prøvet at passe børn i flere dage både helt små og lidt større børn men kommunen er sku ik til at hukke eller stikke i .. og hvis jeg nægter noget som de mener jeg har behøv for eller hvad de syntes jeg har så fjerner de mit barn .. så må ik bestemme en skid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.