Hovedepinde !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
16 svar
25 synes godt om
17. januar 2015

M &.I

Har i det sammen som os??

min søn på 2,6år puha meget aktiv han er aldrig træt, han hopper døgn rund! Uden og hjem, og så snakker han så meget. 

Han er ligesom flagmus! Om natten har han masser engergi end om dagen! Har ondt i hovede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2015

IT-nørd

Har i det sammen som os??

min søn på 2,6år puha meget aktiv han er aldrig træt, han hopper døgn rund! Uden og hjem, og så snakker han så meget. 

Han er ligesom flagmus! Om natten har han masser engergi end om dagen! Har ondt i hovede. 

Måske er du slet ikke egnet som mor? Børn på 2-3 år er aktive og helt ærligt, har jeg ondt af dit barn fordi du mener han giver dig hovedpine

Anmeld

18. januar 2015

M &.I

IT-nørd skriver:

Måske er du slet ikke egnet som mor? Børn på 2-3 år er aktive og helt ærligt, har jeg ondt af dit barn fordi du mener han giver dig hovedpine

Ej jeg er en stolt mor til en dejlig baby, jeg elsker ham! 

Han har være sådan siden han var 12 mdr! 

Jeg tror jeg ikke er den eneste der føler sådan, jeg siger ikke til mit barn hold kæft du taler for meget. Det får han selvfølge lov til! 

Anmeld

18. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
IT-nørd skriver:

Hvad fanden er det for noget at skrive til et andet menneske?

Anmeld

18. januar 2015

Panther

Profilbillede for Panther
IT-nørd skriver:

Wauw! Just.. Wauw! Det var da den mest latterlige udmelding!

Så man må aldrig nogensinde synes, det er hårdt at være mor, for så er man ikke egnet? Jeg var lidt træt i går (og fik dermed hovedpine), da min baby ikke sov så lang tid - jeg må hellere STRAKS give ham fra mig. Jeg kan se du arbejder med sundhed/medicin - jeg håber godt nok ikke, at du har med mennesker at gøre!

Til Mor&Prins - jeg har ikke selv et barn, der er så gammelt, men jeg fornemmer, du leder efter en måde at "køre ham træt på", så han sover bedre om aftenen/natten? Er det bedre de dage, hvor han er i børnehave end i weekenden? Nu husker jeg måske, at du har ham hjemme? Er I meget ude sammen med andre børn? Ellers tror jeg måske, det kunne blive bedre, når han starter i børnehave, da ungernes aktivitetsniveau bare er et sted, hvor voksne mennesker ikke kan følge med..

Anmeld

18. januar 2015

A&F

IT-nørd skriver:

Omg

Anmeld

18. januar 2015

A&F

Hvordan ser hans dag ud ?

Anmeld

18. januar 2015

Bshizzle

IT-nørd skriver:

Jeg har virkelig lyst til at skrive en masse grimme ting til dig.. 

Men jeg HÅBER virkelig ikke du mente din kommentar, men bare er så træt og burde ha gået i seng for længst.. 

TS? Der er tider hvor det er hårdt at ha børn 

Min dreng på 3 år snakker osse rigtig meget.. Og typisk altid når vi sidder og spiser hvor vi voksne gerne ville se nyhederne 

Nu lider jeg af kronisk hovedpine.. så lidt til.. 

Har dage hvor jeg bare ville ønske mine børn kunne være musse stille.. 

Men tænker at din dreng skal stimuleres noget mere løbet af dagen og hen af aften ikke lave for vilde lege. 

For så plejer (gjorde mine da de var helt små) de at få mere energi og ikke vil falde til ro i sengen 

Så hyggelæsning, sange (måske de samme sange så det blir den samme rytme hver aften) eller bare sidde og putte i sofaen med en dyne. 

Op med humøret.. Husk selv og slappe af når muligheden er der, så du ikke selv stresser 

Anmeld

18. januar 2015

2721

IT-nørd skriver:

Det var da godt nok en usympatisk kommentar

Tsjeg kan godt følge det du skriver. Er i gode til at komme ud i hverdagen og få brugt kroppen?

frisk luft og godt med fysiske aktiviteter er nødvendigt særligt i den alder ellers for I begge 2 kuller

måske en tur i skoven og hvis din dreng har cykel/løbecykel afstedpå det, så han kan blive dejlig træt og brugt på en god mådeog som en anden siger, skru ned om aften for aktiviteten, sluk tv osv, læs en bog og forbered ham på at det nu er ved at være sengetid

Anmeld

18. januar 2015

M &.I

PUHK skriver:

Wauw! Just.. Wauw! Det var da den mest latterlige udmelding!

Så man må aldrig nogensinde synes, det er hårdt at være mor, for så er man ikke egnet? Jeg var lidt træt i går (og fik dermed hovedpine), da min baby ikke sov så lang tid - jeg må hellere STRAKS give ham fra mig. Jeg kan se du arbejder med sundhed/medicin - jeg håber godt nok ikke, at du har med mennesker at gøre!

Til Mor&Prins - jeg har ikke selv et barn, der er så gammelt, men jeg fornemmer, du leder efter en måde at "køre ham træt på", så han sover bedre om aftenen/natten? Er det bedre de dage, hvor han er i børnehave end i weekenden? Nu husker jeg måske, at du har ham hjemme? Er I meget ude sammen med andre børn? Ellers tror jeg måske, det kunne blive bedre, når han starter i børnehave, da ungernes aktivitetsniveau bare er et sted, hvor voksne mennesker ikke kan følge med..

Lige nu passer jeg ham, hele uge er vi ude på en stor legeplads med hans løbehjul og leget med børne. Weekende er det hans far der tage ham ud så jeg få lørdag lidt pause

ja han skal i børnehave april eller maj. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.