Min første foto-opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Susan1978

Det er hvad jeg har haft i dag.
Min veninde ville gerne have nogle gode billeder af hende og maven inden hun skal føde om 3 uger, og jeg så chancen for at ha et godt motiv.

Jeg lægger et billede ind her og der er flere at finde i et album med kode på.
Den er det man er når man venter barn, meget simpelt.
Henrik skal bare lige validere.. tror han har koneaften for jeg lagde dem på i eftermiddags.

jeg tog faktisk 159 billeder i alt...
jeg er meget spændt på jeres kritik.  vi har jo en del proofer i blandt os.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Muffinmus

flotte:-)!!
Kan især godt lide nr 1,2,3 og nr 9
Det er du da sluppet pænt godt fra hva, hun må være glad for sine billeder.

Anmeld

27. august 2009

Lene76

Rigtig flotte billeder..... good work Susan

Anmeld

27. august 2009

Mie A

Hold da op hvor er de bare rigtige gode. Jeg booker lige en aftale med dig, når vi skal have nummer 4

Anmeld

28. august 2009

Helle30

Wow Susan. Ja, jeg ved ikke, hvad jeg er mest lamslået over: Dine gode billeder - eller S' størrelse. Jeg har jo ikke set hende, mens hun har været gravid.

Jeg er jo på ingen måde prof (selvom det er mig, der tager de fleste billeder herhjemme) men jeg kan da godt mene, at jeg synes de er super flotte - og I har virkelig eksperimenteret med mange forskellige baggrunde, rekvisitter, frisurer mm.

- Helle

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Wow Susan. Ja, jeg ved ikke, hvad jeg er mest lamslået over: Dine gode billeder - eller S' størrelse. Jeg har jo ikke set hende, mens hun har været gravid.

Jeg er jo på ingen måde prof (selvom det er mig, der tager de fleste billeder herhjemme) men jeg kan da godt mene, at jeg synes de er super flotte - og I har virkelig eksperimenteret med mange forskellige baggrunde, rekvisitter, frisurer mm.

- Helle

ja vi havde begge en hulens masse ideer og når man alligevel får taget over 150 billeder så blir det altså til en del.

det eneste der ikke helt er lykkedes mig er at jeg ikke havde set at enkelte at de bedste har fået skygge, men det ser jeg jo først når de er kommet på computeren..

og ja hun er stor, men alligevel ikke så stor som så mange kan nå at blive, hun har taget 15 kg på og døjer så meget med vand i kroppen.

Anmeld

28. august 2009

Tut

De er skide flotte...

Hvor har du de baggrude fra, er det et lærred eller hva?

Kan du også retuchere (staves?) så man evt. kan reducere antal strækmærker? 

Jeg kunne nemmelig vildt godt tænke mig at få lavet nogle billeder lign. dem der... Nu hvor det jo er den sidste gang jeg er gravid (siger Christian)

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

Tut skriver:

De er skide flotte...

Hvor har du de baggrude fra, er det et lærred eller hva?

Kan du også retuchere (staves?) så man evt. kan reducere antal strækmærker? 

Jeg kunne nemmelig vildt godt tænke mig at få lavet nogle billeder lign. dem der... Nu hvor det jo er den sidste gang jeg er gravid (siger Christian)

jeg har desværre ikke noget program der kan gøre det -  eller det vil sige hvis photoshop kan, så ved jeg desværre ikke endnu hvordan man gør..

ja det er en baggrund jeg har lånt fra arbejdet..   jeg overvejede faktisk om jeg skulle tage det med i morgen, hvis der var nogle der ville være mor/barn modeller..  men det kræver at Helle og jeg kan få plads til den der mega besværlige baggrund..  den kan klappes sammen.. men det er sådan en fold selv.. ligesom sådan et pop up telt.. og hvem fanden kan pakke sådan et sammen igen?

Anmeld

28. august 2009

Tut

Det kunne være en god ide, hvis i kan få plads

Anmeld

28. august 2009

Susan1978

må se om Helle og jeg kan få plads til det i hendes Wohnmobil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.