Hej alle i skønne kvinder
håber i nyder det grå stormejr, vi har for tiden
.
Jeg håber nogle kan svare på mine spørgsmål, da jeg trænger til et realitystjek, da jeg er gennem et forløb, og virkelig ikke aner hvad der sker, eller skal ske, da min læge ikke informere mig overhovedet. Så håber kogle il læse mit måske lidt lange opslag, og nogle måske har nogle historier og dele?
. Er anonym da ingen skal vide viber i gang med projekt baby.
Sagen er den jeg har mange lange cyklusser, men de har vidst fundet en nogle Lunde rytme, mellem 40 og 50 dage. Kontaktede lægen og fik søger blodprøver for at se om det evt for pco. Det viste sig jeg havde for mange mandlige hormoner.
Står nu og skal til scanning på OUH om en uges tid, på fertilitetsklinikkens gynækolog. Skal de scanne for at se om jeg har cyster eller hvad? Min læge har absolut intet fortalt, bare henvist mig. Hun vidste ikke engang vi var i gang MF projekt baby.. Så det er meget heldigt at vi er
. Men hvis jeg har cyster, bliver det så endnu svære at blive gravid? Har aldrig været gravid, og min kæreste og jeg har aldrig beskyttet os, efter ar gave været sammen i fire år.. Kan cyster høre det fuldstændigt umuligt at blive gravid? Jeg er så forvirret.. Er der kogle symptomer på cyster? Har tit stikken og stød i underlivet.. Og får man allerede graviditetshjælp ved gynækologen eller bliver man kaldt kaldy ind til fertilitetsklinikken senere?
Håber i kan bære over med mig og mine spørgsmål, jeg er bare vandt til at have kontrol over hvad der sker med mig, DS jeg er særlig sentiriv, og pludseligt ikke at have kontrol over sin krop, og så nu ikke over hvad der skal ske omkring mig, kan slå mig helt ud af rytme og stesse mig så grumt.
hilsen en forvirret kvinde!
Anmeld