MariaE skriver:
enig, har fået et ks og en vag fødsel og vil da alrid ustte mig selv for et ks igen i forhold til en fødsel..fødslen er jo den mest fantastisk oplevelse ever og ja, gu gør det ondt, men så er det da vitterligt heller ikke værre
Men vi er jo alle forskellige og har ret til det valg hvis sygehuset giver lov.
Ja, jeg synes, at vi er så heldige, at KS fungere så godt i dag, når der er problemer. Tænkt hvor mange babier og mødre døde i fortiden, for de ikke kunne føde. Men hvis alt går godt, så synes jeg at føde er noget fantastisk. Ja, det gør ondt, men man glemmer det utrolig hurtigt og bagefter kan man se, at man har været i en lille føde verden, meget langt væk fra det hele hvor der skete bare så mange følelser. Jeg tror, at i dag er kvinderne for bange for at føde og de blokere sig selv. Hvis man bliver ens med sine egne smertter, har tillid for sig selv og JM og man bare lade kroppen gør sit job, så kan man opleve noget fantastisk. Så snart den lille er født så er der en der slukker på en eller anden "off" knap og man glemmer alle de smerter og man kan kun huske oplevelsen. Sjovt du mener det samme, for der er mange, der ikke vil opleve det. Men jeg tror, at faktisk siger man meget tit ok til KS selv om der er ikke noget reelt problem. Grunden er, at man kan planlægge fødsel og så er de forberedt og det er hurtigt overstået. Jeg har hørt, at de fleste fødsel sker om natten og de er glad, for at planlægge nogle om morgenen og om eftermiddagen.
Anmeld