Juuuuhuuuuu... (kejsersnit)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. august 2009

Musen5

Da "lillemanden" er blévet vurderet til 4557g og den startede igangsættelse ikke har båret frugt.... har lægerne på hillerød sagtm god for at jeg kan få kejsersnit.

Gabriel kommer til verden fredag d 28/8-09 kl 08.00

/Mette 38+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2009

Miamaja

dejligt. hvis jeg en dag skal fode vil jeg have kejsersnit uanset hvad

Anmeld

27. august 2009

Ayasmor

Nej hvor er det fantastisk.. Held og lykke med det hele

Anmeld

27. august 2009

Ayasmor

Miamaja skriver:

Nu kan det godt være at jeg er en smule nysgerrig men er der nogen speciel grund til dette valg?

Anmeld

27. august 2009

Mormilla

Musen5 skriver:

Da "lillemanden" er blévet vurderet til 4557g og den startede igangsættelse ikke har båret frugt.... har lægerne på hillerød sagtm god for at jeg kan få kejsersnit.

/Mette 38+5

Stort tillykke med det

Anmeld

27. august 2009

Cris

Miamaja skriver:

Det er syndt, du ikke vil opleve en vaginal fødsel. Det er godt nok en oplevelse om man aldrig glemmer. Jeg synes, at det er bare fantastisk

Anmeld

27. august 2009

Slettet

Musen5 skriver:

/Mette 38+5

Kejsersnit er som du sikkert ved en meget omfattende operation, jeg foreslår at du bruger den sidste søde ventetid på at læse i Politikkens bog om kejsersnit
Rigtig god fødsel på fredag, hvor er det spændende!  

Anmeld

27. august 2009

Muffinmus

Cris skriver:

Det er syndt, du ikke vil opleve en vaginal fødsel. Det er godt nok en oplevelse om man aldrig glemmer. Jeg synes, at det er bare fantastisk

enig, har fået et ks og en vag fødsel og vil da alrid ustte mig selv for et ks igen i forhold til en fødsel..fødslen er jo den mest fantastisk oplevelse ever og ja, gu gør det ondt, men så er det da vitterligt heller ikke værre
Men vi er jo alle forskellige og har ret til det valg hvis sygehuset giver lov.

Anmeld

27. august 2009

Sujan

Ja jeg er bare nysgerrig. ved ingenting om hverken KS eller vag. men hvorfor vælger man KS fremfor selv at føde??

Anmeld

27. august 2009

KarinaIda

Miamaja skriver:

Nu det ikke for og skræmme dig eller noget fra dit valg ang. kejsersnit... MEn jeg har selv fået et kejsersnit, og det gik gruelig galt, og endte med MEGET lang indelæggelse og 11 operationer efterfølgende... Så bare så du ved det, der er altså og risici ved et kejsersnit, og det kan virkelig tærer på krafterne og forholdet.... Kender alt til det!!

Så tænk dig meget godt om, før du vælger et kejsersnit....

Knus Karina, som ikke vil skræmme dig fra vid og sans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.