Taber gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
EnGodMor skriver:

Det lød altså sjovt med "bombe fed"

Hihi, overdrivelse fremmer forståelse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

Holst85

For at være rigtig streng, så er kostomlægning det bedste at gøre. Er selv overvægtig og har vejet 162 kg, fik dog hjælp til at tabe mig ved en gbs operation men kæmper stadig her 3 år efter.

lad vær med at gå på forskellige kure da det kun er en periode og så det slut og man får taget kiloerne på igen..

god regel, spis 6 gange om dagen, så holder du din forbrænding op.

motionere 30 min hver dag, cykle,gå osv

drik en masse vand.. 

Få en diatist til at ligge et program til dig og så følg den.. 

Du er velkommen til at spørge om råd.. Håber lidt ku bruges.

Anmeld

13. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lineog4 skriver:

Gjorde det sidste år i 4 mnd, men med en forståelse af spise normalt som i gør som du plejer - det holder jo så ikke, jo jeg holdt vægten og havde det godt de dage jeg fastede.

nu er jeg i gang igen har tabt de famøse 4 kilo siden 28.12. Som jo er lig vand vil jeg tro. Men jeg tænker nu over mine spisedage og det hedder fx absolut nultolerance for slik og kager 

Samtidig kan jeg mærke jeg bliver oppustet, sur, træt og ikke mindst lugter når jeg spiser hvidt brød, pasta og ris så det er skåret helt fra i en periode og så må jeg se om især hjemmebagte boller måske kan komme ind om søndagen.

men spiser meget mindre portioner de dage jeg spiser, men ellers det samme mad som før - jeg blev tung og træt af alt det mad jeg spiste mellem måltiderne så det er helt væk og jeg har 3 måltider om dagen og det er det - nogen gange kun to...

den største effekt lige nu er jeg har fået så meget mere energi, luften i maven er væk, jeg er ikke svulmet op af vand, jeg er ikke så svingende i humør og jeg nyder min mad :-) jeg kan godt lide de dage jeg faster fx som i dag oplever egentlig slet ikke sult andet end i små korte glimt

Tak for svar. 

Jeg har været ved at kigge i kogebøger for inspiration, for selvom min normale mad er sund, så kan der helt sikkert skæres noget væk mange steder.

Mit problem er om aftenen, når jeg sidder i sofaen og nærmest skovler alt muligt ind - det er jeg til dels stoppet med nu.

Håber, det kan give mig lidt mere energi at ændre på mine kostvaner - dejligt det har hjulpet for dig

Anmeld

13. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Snoopy77 skriver:

Jeg spiser LCHF, det hjalp mig til at tabe kiloene og nu spiser jeg sådan fordi det giver mest mening for mig

Måtte lige google det 

Dejligt den livsstil passer til dig - jeg ville dog nødigt undvære mange af de ting, man ikke må få, og da jeg spiser meget begrænsede mængder kød, er bønner og linser noget, jeg spiser dagligt

Anmeld

13. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Aisha skriver:

Du ska se mig. jeg er Bombe Fed!  men har været i gang siden november og kan allerede mærke at mit tøj sidder lidt løsere nu.

Dejligt du taber dig, søde. Åh hvor er det bare nemt at tage på, hvis man ikke tænker over det 

Anmeld

13. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Holst85 skriver:

For at være rigtig streng, så er kostomlægning det bedste at gøre. Er selv overvægtig og har vejet 162 kg, fik dog hjælp til at tabe mig ved en gbs operation men kæmper stadig her 3 år efter.

lad vær med at gå på forskellige kure da det kun er en periode og så det slut og man får taget kiloerne på igen..

god regel, spis 6 gange om dagen, så holder du din forbrænding op.

motionere 30 min hver dag, cykle,gå osv

drik en masse vand.. 

Få en diatist til at ligge et program til dig og så følg den.. 

Du er velkommen til at spørge om råd.. Håber lidt ku bruges.

Jamen kostomlægning er præcis det, jeg er i gang med. Lettere retter, mindre portioner og mere motion - og så skal min aften snacks helt væk, for det er den store synder i mit liv 

Grunden til jeg vil prøve 5:2 er, at den egentligt passer godt ind i min livsstil, og det ikke er en decideret kur men en livsstilsændring.

Hvor er det flot, du har tabt dig fra sådan en høj vægt (no offence). Det kan ikke have været let.

Anmeld

13. januar 2015

grinny

Jeg lever efter 5:2 principperne, dog faster jeg 3 gange om ugen så derfor 4:3 

Jeg har levet efter den før, men efter vi mistede er det gået helt galt med vægten.  

Jeg fastede første gang i tirsdags og så også fredag og mandag, og her til morgen sagde vægten -3,5 kg.

Jeg får rigtig meget ud af det fordi det ikke er helt slut med alle de gode ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.