PT skriver:
Har den nogen effekt 5:2?
Jeg har siddet og læst om den det halve af dagen ( Ja, jeg har ikke noget liv
), og den ser meget overkommelig ud. Jeg har også købt en kogebog med madplan for fastedagene.
Men hvad spiser du de andre dage?
Gjorde det sidste år i 4 mnd, men med en forståelse af spise normalt som i gør som du plejer - det holder jo så ikke, jo jeg holdt vægten og havde det godt de dage jeg fastede.
nu er jeg i gang igen har tabt de famøse 4 kilo siden 28.12. Som jo er lig vand vil jeg tro. Men jeg tænker nu over mine spisedage og det hedder fx absolut nultolerance for slik og kager 
Samtidig kan jeg mærke jeg bliver oppustet, sur, træt og ikke mindst lugter når jeg spiser hvidt brød, pasta og ris så det er skåret helt fra i en periode og så må jeg se om især hjemmebagte boller måske kan komme ind om søndagen.
men spiser meget mindre portioner de dage jeg spiser, men ellers det samme mad som før - jeg blev tung og træt af alt det mad jeg spiste mellem måltiderne så det er helt væk og jeg har 3 måltider om dagen og det er det - nogen gange kun to...
den største effekt lige nu er jeg har fået så meget mere energi, luften i maven er væk, jeg er ikke svulmet op af vand, jeg er ikke så svingende i humør og jeg nyder min mad :-) jeg kan godt lide de dage jeg faster fx som i dag oplever egentlig slet ikke sult andet end i små korte glimt
Anmeld