Taber gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
16 svar
6 synes godt om
12. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej alle.

Jeg har været syg de sidste 8 mdr, og det kan virkelig ses på vægten. Jeg er ikke stolt af det, men jeg har taget 20!!! kg på i 2014 

Men til trods for, jeg stadig er syg, vil jeg ikke være med til denne vægtstigning mere, og nu skal der gøres noget.

Er der nogen af jer, der vil være med på at holde modet oppe? 

Jeg har i første omgang tænkt mig at ville prøve 5:2 kuren og danse zumba med min xbox her hjemme i stuen om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Røverdatter

PT skriver:

Hej alle.

Jeg har været syg de sidste 8 mdr, og det kan virkelig ses på vægten. Jeg er ikke stolt af det, men jeg har taget 20!!! kg på i 2014 

Men til trods for, jeg stadig er syg, vil jeg ikke være med til denne vægtstigning mere, og nu skal der gøres noget.

Jeg har i første omgang tænkt mig at ville prøve 5:2 kuren og danse zumba med min xbox her hjemme i stuen om aftenen

Hej  SandraXOXO har lige oprettet en tråd om det samme faktisk. Den hedder vist "startede du også i januar" eller lignende 

Er ked af at høre om din vægtstigning

Anmeld

12. januar 2015

Røverdatter

"Andre der startede i januar" hedder hendes tråd 

Anmeld

12. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Røverdatter skriver:

"Andre der startede i januar" hedder hendes tråd 

Tusinde tak - jeg syntes jeg havde ledt kategorien igennem 

Anmeld

12. januar 2015

lineog4

PT skriver:

Hej alle.

Jeg følger 5:2... Er i en gruppe på facebook...

Anmeld

12. januar 2015

PT

Profilbillede for PT
lineog4 skriver:

Jeg følger 5:2... Er i en gruppe på facebook...

Har den nogen effekt 5:2?

Jeg har siddet og læst om den det halve af dagen ( Ja, jeg har ikke noget liv ), og den ser meget overkommelig ud. Jeg har også købt en kogebog med madplan for fastedagene.

Men hvad spiser du de andre dage? 

Anmeld

12. januar 2015

lineog4

PT skriver:

Har den nogen effekt 5:2?

Jeg har siddet og læst om den det halve af dagen ( Ja, jeg har ikke noget liv ), og den ser meget overkommelig ud. Jeg har også købt en kogebog med madplan for fastedagene.

Men hvad spiser du de andre dage? 

Gjorde det sidste år i 4 mnd, men med en forståelse af spise normalt som i gør som du plejer - det holder jo så ikke, jo jeg holdt vægten og havde det godt de dage jeg fastede.

nu er jeg i gang igen har tabt de famøse 4 kilo siden 28.12. Som jo er lig vand vil jeg tro. Men jeg tænker nu over mine spisedage og det hedder fx absolut nultolerance for slik og kager 

Samtidig kan jeg mærke jeg bliver oppustet, sur, træt og ikke mindst lugter når jeg spiser hvidt brød, pasta og ris så det er skåret helt fra i en periode og så må jeg se om især hjemmebagte boller måske kan komme ind om søndagen.

men spiser meget mindre portioner de dage jeg spiser, men ellers det samme mad som før - jeg blev tung og træt af alt det mad jeg spiste mellem måltiderne så det er helt væk og jeg har 3 måltider om dagen og det er det - nogen gange kun to...

den største effekt lige nu er jeg har fået så meget mere energi, luften i maven er væk, jeg er ikke svulmet op af vand, jeg er ikke så svingende i humør og jeg nyder min mad :-) jeg kan godt lide de dage jeg faster fx som i dag oplever egentlig slet ikke sult andet end i små korte glimt

Anmeld

12. januar 2015

Snoopy77

Jeg spiser LCHF, det hjalp mig til at tabe kiloene og nu spiser jeg sådan fordi det giver mest mening for mig

Anmeld

12. januar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

Hej alle.

Du ska se mig. jeg er Bombe Fed!  men har været i gang siden november og kan allerede mærke at mit tøj sidder lidt løsere nu.

Anmeld

12. januar 2015

EnGodMor

Aisha skriver:

Du ska se mig. jeg er Bombe Fed!  men har været i gang siden november og kan allerede mærke at mit tøj sidder lidt løsere nu.

Det lød altså sjovt med "bombe fed"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.