som bror, så søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
7 svar
5 synes godt om
11. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg fik set på nogle billeder fra da Victor var lille og det gik op for mig at mine dejlige børn har det samme frække smil... 

billedet af Victor med gåvognen er taget sommer 2008, så han er ca 6 mdr og billedet af Elise er taget nov 2014 så hun er 7 mdr...

Hvornår ligner jeres børn hinanden mest?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

ingen der vil svare?... Det behøver ikke at være med billeder hvis I ikke ønsker det...

Anmeld

11. januar 2015

M &.I

Ms.Sunshine skriver:

ingen der vil svare?... Det behøver ikke at være med billeder hvis I ikke ønsker det...

Hvor de begge så søde og nutte

jeg har kun et barn  

Anmeld

11. januar 2015

Røverdatter

Jeg har også kun et barn. Og nu ved jeg godt at de fleste børn ligner deres mor i et eller andet omfang. Men min søn ligner mig utroligt meget da jeg var lille - hovedform, smil, blik - det hele.

Jeg har et billede af mig som ca. 6-7 måneder gammel, og når folk ser det tror de ofte at det er min dreng 

Anmeld

11. januar 2015

Nettemor

Jeg har også kun 1 barn. Han ligner tilgengæld min far og min bror helt vildt.  Især som baby. 

Anmeld

11. januar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Billede 1 er Thea, billede 2 er Alberte, hvor de er ca lige gamle. De ligner ik hinanden ret meget, men syntes de har de samme øjen. 

Billede 3 er mig som lille og lyshåret. Får tit at vide at Alberte ligner mig og Thea ligner min kæreste. Vh stine

Anmeld

11. januar 2015

nille

Profilbillede for nille

Mine drenge ligner hinanden på smilet:-) der er 11 år imellem dem, så nogle gange kan det være svært at se i hverdagen :-)

Anmeld

12. januar 2015

Mumto3

nille skriver:

Mine drenge ligner hinanden på smilet:-) der er 11 år imellem dem, så nogle gange kan det være svært at se i hverdagen :-)

Hold da op!!! Det kunne lige så godt være det samme barn der havde været til skolefoto med et års mellemrum. Vildt som de to brødre ligner hinanden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.