baby uden ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

L-Mortil3

Lidt utraditionelt måske, men jeg havde købt et par stofbleer (reelle bleer) de giver bedre luft til numsen men samler stadig alt op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

L-Mortil3

Ved interesse er det her vi har købt vores: 

http://www.koogko.dk/stofbleer-efter-type

Anmeld

12. januar 2015

SandraXOXO

Lig ham på maven så kan han ikke tisse så langt  

Anmeld

12. januar 2015

Masig

Gabriel skriver:

Det må jeg prøve.  Ja det undre også mig. Men hver gang han slår en prut kommer der en smule afføring med og både lægen og sundhedsplejersken siger hans mave fungerer som den skal  .

Han har også ekstrem rød numse hele tiden og der går ofte hul på huden. Og spørger du mig så ligner det han har svamp men igen siger lægen det kun er normal rød numse på trods af at intet virker på det. Har efterhånden prøvet alt men det gør ingen forskel  . Ved ikk hvad jeg skal stille op med det efterhånden. 

Du skal banke i bordet og sige du vil have noget mod svamp hvis du mener det er det... min erfaring med læger og syge børn er desværre ikke særlig positiv. Jeg havde en dreng med såkaldt kolik ifølge lægerne. Jeg blev ved med at sige det ikke var kolik men virkede som mme'en han ikke kunne tåle, men de ville intet gøre. Selv da jeg kontakter børneafdelingen på ouh som sagde at det lød helt galt, ville Lægen stadig ikke give en henvisning. Det viste sig efterfølgende at hans mave slet ikke var klar til laktose så da han fik alm mælk gik vi over til laktose fri produkter et års tid og vupti så forsvandt alle hans mavesmerter sørme...

medicin mod øjenbetændelse er vi også blevet nægtet to gange, og måtte kontakte lægevagten for at få det...

så min erfaring er at man er nødt til  virkelig at stå fast og blive ved med at kontakte Lægen og være hård indtil de vil hjælpe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.