Stoppe med at bruge sut :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg har det sådan at enten så tager man kampen eller også gør man ikke. At lade barnet nå helt derud hvor det bliver ekstremt ked af det eller hysterisk... hvor så derefter at gi efter .... det er jo unødigt... Det er ren pine for barnet... så enten eller.

Ja det er også sådan jeg har det.. 

Tænker at det virkelig ville være upædagogisk at gøre det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

MorDk

Anonym skriver:

Ja det er også sådan jeg har det.. 

Tænker at det virkelig ville være upædagogisk at gøre det?? 

Ja og det er JER som forældre der bestemmer!

Anmeld

12. januar 2015

FruStolpe

Vores store pige afleverede selv sutterne da hun var lidt over 3 år.... 

Det gik helt uden problemer 

Anmeld

12. januar 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvornår stoppede jeres børn med st bruge sut?

vi har besluttet at vires dreng på snart 2 år skal stoppe med st bruge sut. Han plejer kun at bruge den når han skal sove.. Det er faktisk gået rigtig fint her i weekenden, men er lidt nervøs for vs imorgen.. De må vel synes det er pisse irriterende? Han ligger sig jo nok ikke ned med det samme og sover som han plejer.. Kan de sige noget?

Min søn brugte kun sutten til at sove fra han var 2 år. Han droppede den helt da han lige var fyldt 3. Men på det tidspunkt sov han ikke længere middagslur, så det var ikke et problem i institutionen. Det tog 2-3 aftener med lidt uro, og så havde han glemt alt om den.

Anmeld

12. januar 2015

Heidi.R.

Lærke hun var lidt mere end 3,5 år , vi besluttede at hun ku gi julemanden hendes sut, så ville hun få en stor pakke igen af ham, vi spurgte hende og hun sagde med det samme ja... så julemanden fik sutten, og hun fik en stor julegave af ham, det er noget hun ikke glemmer, når vi spørger hende, hvis vi kommer ind på det , kan du huske hvem der fik din sut dengang, hun svarer julemanden han passer på dem...

Anmeld

12. januar 2015

Clisolka

Min datter var lidt over 3 år, da hun afleverede sutterne en morgen. Hun brugte den kun til at sove med herhjemme om natten. 

Eftermiddagen dagen før var hun faldet i søvn på sofaen uden sut, så hun kom i seng uden sut. Hun var SÅ stolt, og om morgenen smed hun sine sutter ud og fik et løbehjul i stedet for  Jeg er overrasket over hvor nemt det egentlig gik 

Nu er lillebror 16 mrd. så han får lov til at beholde den om natten lidt endnu, men jeg frygter den dag han skal aflevere sutten 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Vil lige give en lille Update 

Vi tog sutten fra vores søn i fredags, han byttede dem med noget rigtig font legetøj som han blev rigtig glad for.. fredag aften spurgte han lidt efter sutten men forklarede at han jo havde byttet den og nå ja, ingen problem der, sådan gik det egentlig hele weekenden  lidt klynk søndag aften i under 5 min. Mandag morgen fortalte jeg det til vs og de sagde okay fint, og de spurgte om han måtte få den hvis det gik helt galt  

Da jeg hentede ham var det bare gået super godt, der havde ingen problem været da de havde fortalt han jo havde byttet dem væk

Da vi så kommer hjem senere på dagen pakker jeg lige nogle flyttekasser ud og han finder selvfølgelig en sut (tænkte fuck!) også siger ungen bare stolt "mig ik sut mere mor"  

det har bare været så nemt! 4 dage uden sut nu 

Anmeld

13. januar 2015

Hertz

Min datter stoppede her i juleferien, hun bliver 3 til feb. VK hang alle sutterne på juletræet og så fortalte vi hende at julemanden ville hente dem og lægge en gave i stedet. Og det er gået super godt, de første 2 aftener var hun lidt ked men ikk meget og kom med mange gode ideer til hvordan vi ku få fat i en sut, hun synes bla at vi skulle køre hjem og låne en af hendes veninde og mange andre ting, men ellers har der ikk været noget.

Anmeld

13. januar 2015

BinaMor

knap 4 år.. og jeg var så elegant jeg bestak hende med en tablethvis hun fik denne så fik jeg sutterne til julemanden, til andre børn.

det var en deal og kun lidt sørgelighed de første par aftner men næsten ingenting

Anmeld

13. januar 2015

M &.I

Min søn stoppede 3 mdr før 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.