Stoppe med at bruge sut :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
19 svar
7 synes godt om
11. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvornår stoppede jeres børn med st bruge sut?

vi har besluttet at vires dreng på snart 2 år skal stoppe med st bruge sut. Han plejer kun at bruge den når han skal sove.. Det er faktisk gået rigtig fint her i weekenden, men er lidt nervøs for vs imorgen.. De må vel synes det er pisse irriterende? Han ligger sig jo nok ikke ned med det samme og sover som han plejer.. Kan de sige noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Min stoppede lige efter børnehave start, hun havde også kun brugt den ved sovning i lang tid, det gik rigtig fint, børnehaven støttede rigtig meget op om det. Ved dog ikke om det er anderledes i vuggestue, men kan ikke forestille mig at det bliver et problem? De har nok prøvet det før. ��

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Min stoppede lige efter børnehave start, hun havde også kun brugt den ved sovning i lang tid, det gik rigtig fint, børnehaven støttede rigtig meget op om det. Ved dog ikke om det er anderledes i vuggestue, men kan ikke forestille mig at det bliver et problem? De har nok prøvet det før. ��

Okay, jeg håber på positiv respons så..

var bare lidt nervøs for at de ville sige noget eller synes det var en dårlig ide.. Vi synes bare det virker rigtigt nu

Anmeld

11. januar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Hvornår stoppede jeres børn med st bruge sut?

vi har besluttet at vires dreng på snart 2 år skal stoppe med st bruge sut. Han plejer kun at bruge den når han skal sove.. Det er faktisk gået rigtig fint her i weekenden, men er lidt nervøs for vs imorgen.. De må vel synes det er pisse irriterende? Han ligger sig jo nok ikke ned med det samme og sover som han plejer.. Kan de sige noget?

Jeg er sikker på de nok skal støtte op om jeres beslutning. Vores på 4 stoppede da hun var ca 2.6år, og det gik også rigtig godt. Den lille bliver 2 om lidt, så det varer heller ikke længe inden den ryger

Anmeld

11. januar 2015

Bshizzle

Min søn på 3 år bruger stadig sut.. 

Han bruger den generelt når han skal sove eller er ekstrem ked af det. 

Vi har en plan her hjemme om at stoppe en fredag, for så har vi weekenden til at kæmpe igennem. 

Jeg har faktisk osse fået en vane at ta sutten når han er faldet i søvn i hans seng om aften. 

Men følger lige med her 

Anmeld

11. januar 2015

4kløver

Min var lidt over 2 år. Han havde sutten med ind i stuen om morgen og sagde føj og så gik han ellers ud i skraldespanden.. Han brugte den også kun til at falde i søvn på. Når han sov lå den bare ved siden af ham. 

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

Min datter er 2,5 og har kun sutten under søvn mere eller mindre. Vi skal snart så småt stoppe. Men vi har ventet på hun forstod at det var slut med sutten.  Kender flere som har brugt den med suttetræet eller lignende som jeg tænker at vruge så hun selv har en følelse af at have haft lidt indflydelse.  og så tænker jeg hun får lov at vælge en lille ting i br. 

Anmeld

11. januar 2015

Isabella_mor

Her stoppede vores da han var 3,5 år. Og det var fra den ene dag til den anden, da vi afleverede alle hans sutter til pjerrot på bakken. Der var ingen problemer eller noget. Det var en stor oplevelse og vi er rigtig glade for at vi gjorde det sådan.

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

De tog det pænt nede i vs, men spørgsmålet kom selvfølgelig.. Hvad nu hvis den er hel gal, må han så få den?

det jo gået fint herhjemme, men hvis de giver ham sutten fordi han skaber sig vil han jo skabe sig hver gang for at få den 

Anmeld

12. januar 2015

MorDk

Anonym skriver:

De tog det pænt nede i vs, men spørgsmålet kom selvfølgelig.. Hvad nu hvis den er hel gal, må han så få den?

det jo gået fint herhjemme, men hvis de giver ham sutten fordi han skaber sig vil han jo skabe sig hver gang for at få den 

Jeg har det sådan at enten så tager man kampen eller også gør man ikke. At lade barnet nå helt derud hvor det bliver ekstremt ked af det eller hysterisk... hvor så derefter at gi efter .... det er jo unødigt... Det er ren pine for barnet... så enten eller.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.