Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Har desvære aldrig set den, men den er faktisk med på min liste over film, jeg gerne vil se! Vh stine
Har desvære aldrig set den, men den er faktisk med på min liste over film, jeg gerne vil se! Vh stine
What? Det er en klassiker! Helt fantastisk film, som du bare SKAL se!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er nogle af mine yndlings:
"Den fabelagtige Amelie fra Montmatre"
"La delicatesse" (romantik, som især kan anbefales!)
"Drive"
"Pans labyrint"
Fine_007 skriver: Her er nogle af mine yndlings: "Den fabelagtige Amelie fra Montmatre" "La delicatesse" (romantik, som især kan anbefales!) "Drive" "Pans labyrint"
Uha jeg elsker amélie! Så den da jeg boede i London, på fransk med engelske udertekster. Genial film! Vh stine
LinLin skriver: Seven Og Den sjette sans er nogle af mine yndlingsfilm. Har ikke set dem vildt mange gange, men de er overraskende og gennemtænkte ellers har jeg set Pirates-filmen mange gange. Og bridget Jones og Love actually! - men det er jo helt andre genrer og "bare" god underholdning
Seven Og Den sjette sans er nogle af mine yndlingsfilm. Har ikke set dem vildt mange gange, men de er overraskende og gennemtænkte
ellers har jeg set Pirates-filmen mange gange. Og bridget Jones og Love actually! - men det er jo helt andre genrer og "bare" god underholdning
Ih de er alle sammen rigtig god, og også på min liste over film, som er blevet set en del gange! Vh stine
Skouboe skriver: Jeg holder af visuelt flotte film, som fx Avatar eller LOTR og jeg ser dem helst i biografen. ... og så er der de film, der bare ikke er til at få ud af hovedet igen. En af dem er Unthinkable. Hvis I ikke har set den, så se den, men jeg advarer på forhånd. Den er barsk og rigtigt grim og meget grafisk... Den rejser spørgsmålet, hvor langt ville DU gå for at stoppe fx et terrorangreb? Hvor går grænsen mellem moralske principper og behovet for at stoppe noget frygteligt? http://www.imdb.com/title/tt0914863/?ref_=nm_flmg_act_36
Jeg holder af visuelt flotte film, som fx Avatar eller LOTR og jeg ser dem helst i biografen.
... og så er der de film, der bare ikke er til at få ud af hovedet igen. En af dem er Unthinkable. Hvis I ikke har set den, så se den, men jeg advarer på forhånd. Den er barsk og rigtigt grim og meget grafisk... Den rejser spørgsmålet, hvor langt ville DU gå for at stoppe fx et terrorangreb? Hvor går grænsen mellem moralske principper og behovet for at stoppe noget frygteligt?
http://www.imdb.com/title/tt0914863/?ref_=nm_flmg_act_36
Jeg ka også rigtig godt li de store flot lavet film, og må indrømme at jeg er ret vild med at se dem i 3D i biografen. Vh stine
Tullen85 skriver: Les miserable!!! Tuder bare jeg høre intro sangen. .. kan næsen synge med igennem hele filmen... elsker filmen næsten ligeså højt som jeg elsker at se den på teatret :-D
Les miserable!!! Tuder bare jeg høre intro sangen. .. kan næsen synge med igennem hele filmen... elsker filmen næsten ligeså højt som jeg elsker at se den på teatret :-D
Åh også mig. Og phantom of the opera og love never dies. Jeg er KÆMPEFAN.!
Og ellers de urørlige, og så er jeg helt vild med periodefilm (1800-tals film)
New york minute med olsen tvillingerne.
Den eneste film jeg har set til hudløshed
Isabella_mor skriver: Åh også mig. Og phantom of the opera og love never dies. Jeg er KÆMPEFAN.! Og ellers de urørlige, og så er jeg helt vild med periodefilm (1800-tals film)
Uha ja elsker periode film! Er især vild med Jane Austin. X
LovingMikey skriver: New york minute med olsen tvillingerne. Den eneste film jeg har set til hudløshed
Endnu en jeg aldrig har hørt om, men vil da lige tjekke den! Vh stine
Amelié den elsker jeg også <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128